مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز:

افق ۵۰ ساله شرکت لوله سازی اهواز را تدوین می‌کنیم / سیستم یکپارچه‌سازی بروز رسانی می‌شود

نشست بررسی اجرای سیستم یکپارچه سازی در شرکت لوله سازی اهواز با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که عوامل اجرایی مجری سیستم یکپارچه سازی نیز حضور داشتند آخرین روند اجرایی فرایند سیستم یکپارچه سازی در شرکت لوله سازی اهواز مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در این نشست گفت: اجرای سیستم یکپارچه سازی در شرکت منافع بسیاری به همراه دارد.

احمدی از عدم تکرار اقدامات موازی، استفاده بهینه از زمان، ارتقای بهره‌وری و تعیین قیمت تمام شده را از مزایای اجرای سیستم یکپارچه سازی در شرکت لوله سازی اهواز برشمرد و گفت: در کنار اجرای سیستم یکپارچه سازی باید بحث هوشمندسازی را نیز به سیستم اجرایی یکپارچه سازی پیوند داد.

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز یادآور شد: باید با اصلاح فرایندها به شکل برخط از مزایا و ویژگی‌های سیستم یکپارچه سازی به نحو احسن برخودار شده و از چالش‌ها و مشکلاتِ موجود بکاهیم.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز همچنین اظهار کرد: مجموعه شرکت “همکاران سیستم” در این حوزه کارنامه موفقی دارد. شرکت لوله سازی اهواز از شرکت‌های باسابقه کشور است که باید سیستم‌ها و فرآیندهای خود را بروز رسانی کند.

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز یادآور شد: در این طرح ضمن احصا و رفع چالش‌های موجود، افق‌های آینده را نیز باید مورد بررسی و مداقه قرار داد.

احمدی یادآور شد: جای تعجب است در طول سالیان متمادی گذشته چرا سیستم یکپارچه که از الزامات شفافیت مالی و عملکردی است انجام نشده است.

گفتنی است، یکپارچه­ سازی سیستم­‌های اطلاعات ظرفیت بالایی را برای انتشار اطلاعات در سر­تاسر مرز­های سازمان ارائه کرده و در راستای تصمیم­‌گیری هر چه بهتر بر اساس اطلاعات کامل، کمک می­‌کند. افزایش بهره­‌وری، تصمیم­ گیریِ بهتر، کاهش هزینه­‌ها، افزایش درآمد و ارائه خدمات یکپارچه از جمله مزایای خاص حاصل از یکپارچه­ سازی سیستم­ های اطلاعات است.

https://tavanakhabar.ir/6190کپی شد!