کسب درآمدهای چند میلیاردی با ترویج فحشا و صدمه به فرهنگ عمومی+فیلم


این روزها بازار ولاگر، بلاگر و اینفلوئرسرهایی در بستر اینستاگرام داغ است که با لطمه به فرهنگ عمومی، ترویج فحشا و قبح شکنی از ناهنجاری های رفتاری و عبور از خط قرمزهای جامعه با چاشنی تحریکات جنسی ثروت های بادآورده ای بدست می آورند.
بررسی ها نشان می دهد که دمِ دستی ترین و بی مشتری ترینِ این عناصر ضد فرهنگی درآمدهای ماهیانه ی ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیونی دارند! در حالی که عدد عوامل مخرب فرهنگی اینستاگرامی با درآمدهای میلیاردی نیز بسیار زیاد هستند.
جالب اینکه دولت پس از فیلتر کردن اینستاگرام، فضای فرهنگی این پلتفرم را تقریبا به کلی رها کرده و خیل عظیمی از فعالین اینستاگرامی که در کشور حضور دارند؛ به ترویج علنی فحشا و بی حیایی مشغول می باشند! با توجه به اینکه سوژه های جذب فالوور مدام در حال تغییر است؛ آخرین ایده پرطرفدار با بازدهی سریع برای دیده شدن در این فضا، لودگی و دیوانه بازی و خودتحقیری بوده که به نظر می رسد این ایده هم به سمت اشباع شدن می رود. با رصد دقیق تر مارکت ایرانی اینستاگرام، می توان پیشبینی نمود که پس از خودتحقیری، ایده ی قبیح زنا با محارم و رفتارهای کثیف و تعریف حکایات خیال‌پردازانه‌ تهوع آور ضربدری، کَل کَل های جنسی نوجوان ها و بلوغ‌زودرسی ها و از این دست محتواهای اینستاگرامی به سمت فراگیر شدن بروند و پاندمی فرهنگی مخربی را رقم بزند.
نگارنده ضمن ابراز خداقوت و خسته نباشید به مسولین غیور فرهنگی؛ به متولیان امر عرض می کند، گویا که خط قرمزهای اینستاگرامی شما فقط مربوط به حوزه سیاسی می باشد و به نظر نمی رسد که اراده و برنامه جدی و گسترده ای برای مدیریت اتمسفر فرهنگی داشته باشید. پس پیشنهاد می شود که برای اخذ مالیات متناسب با این درآمدهای هنگفتی که نتیجه اش فاصله های شدید طبقاتی و بغض و خشم جامعه خواهد بود، اقدام بفرمائید. شاید حداقل جاذبه ی این منبع مالی موجب شود در شما انگیزه ای ایجاد گردد که به این لشکر ضدفرهنگی مجازی یک سَری بزنید!

✔️قابل ذکر است که ویدئوی پیوست شده به یادداشت، از قسمت‌های کوتاه و قابل انتشار انتخاب شده است؛ و اصل ماجرا بسیار فجیع تر از این چیزها می باشد.

https://tavanakhabar.ir/6371کپی شد!