شهید عدی التمیمی

جوان فلسطینی تا لحظه آخر سلحشورانه جنگید و شهید شد

سلحشوری جوان فلسطینی در محاصره نظامیان صهیونیست و جنگیدن تا آخرین نفس و آخرین گلوله، جامعه ی اسلامی و حتی عبری را تحت تاثیر خود قرار داده است!

منابع فلسطینی از شهادت جوان فلسطینی به نام «عدی التمیمی» در ورودی شهرک صهیونیست‌نشین «معالیه ادومیم» در شرق قدس اشغالی خبر دادند.

خبرگزاری سما به نقل از رادیو ارتش صهیونیستی گزارش داد، پس از یک هفته تعقیب این جوان فلسطینی، بالاخره امشب در محاصره نظامیان صهیونیستی قرار گرفت و پس از مقاومت دلیرانه تا آخرین نفس، به شهادت رسید.

عدی التمیمی جوان ۲۲ سال فلسطینی شنبه شب گذشته با خودروی خود در مرکز ایست و بازرسی شهرک شعفاط توقف و از خودرو پیاده شده و دلیرانه به سمت نظامیان صهیونیست حمله ور شد.
در عملیات شعفاط یک نظامی صهیونیست کشته و دستکم سه نفر دیگر مجروح شدند و عدی التمیمی موفق شد از چنگ نیروهای نظامی صهیونیستی بگریزد.

منابع صهیونیستی همچنین می‌گویند که در جریان عملیات صهیونیست‌ها بر علیه شهید التمیمی، جوان فلسطینی توانسته حداقل یک نظامی صهیونیست را مورد اصابت گلوله قرار دهد.

خبرگزاری شهاب هم گزارش داد که نظامیان صهیونیست پس از تیراندازی به التمیمی، اجازه ندادند آمبولانس وارد این منطقه شود و در نتیجه خونریزی شدید، شهید شد.
ویدئو:

این در حالی است که «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز به نیروهای خود دستور داد در سایه وضعیت امنیتی کنونی در کرانه باختری، بالاترین سطح هشدار و آمادگی را در این منطقه رعایت کنند.

کوخاوی از فرماندهان ارتش خواست به نیروهای تحت فرمان خود، ضرورت حفظ بالاترین درجه آمادگی و پاسخ به عملیات‌های مقاومتی را یادآورد شوند.

این اظهارات کوخاوی پس از عملیات‌های مقاومتی انجام شده در نزدیکی «شعفاط» و «شافی شومرن» اعلام می‌شود، عملیات‌هایی که طی آن دو نظامی صهیونیست کشته شدند و عاملان عملیات‌ها موفق به فرار شدند.

عملیات‌های مقاومتی اخیرا در کرانه باختری بویژه دو شهر جنین و نابلس به شدت افزایش داشته است. این منطقه طی ماه سپتامبر شاهد ۸۳۳ عملیات مقاومت در تمامی انواع آن بوده اما مورد قابل توجه در مقاومت کنونی در کرانه باختری، ادغام رزمندگان وابسته به جهاد اسلامی و حماس با رزمندگان کتائب «شهداء الاقصی» وابسته به جنبش فتح است؛ از بارزترین گروه‌های مسلح مذکور «کتیبه جنین»، «عرین الاسود» و «مخیم بلاطه» هستند.

ویدئو:

https://tavanakhabar.ir/533کپی شد!