کمیته انضباطی ۲ بازیکن و مالک باشگاه خلیج فارس را محروم و جریمه کرد

۲ بازیکن تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر به پرداخت جریمه نقدی و ۲ جلسه محرومیت از همراهی تیم خود، محکوم شدند.

به گزارش تواناخبر به نقل از ایرنا، با اعلام فدراسیون، پس از برگزاری دیدار تیم‌های خلیج‌فارس ماهشهر و مس کرمان، تخلفاتی از سوی “محمدجواد عباسی”، بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد که این بازیکن به ۲ جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

همچنین “کمیل محمدی” دیگر بازیکن تیم خلیج فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به ۲ جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد که این رای قابل تجدید نظر است.

بر اساس این گزارش نیز “مجاهد محمدی”، مالک تیم خلیج‌فارس ماهشهر به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران و تکرار آن که منجر به صدور دستور قرار موقت شد، به ۶ ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات این تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

“حسین غبیشاوی”، نیروی تدارکات تیم خلیج‌فارس ماهشهر، به دلیل بدرفتاری نسبت به داوران که منجر به صدور دستور قرار موقت شد، به ۶ ماه محرومیت از ورود به محل برگزاری مسابقات این تیم با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه خلیج‌فارس در فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز با صدور حکمی از سوی کمیته انضباطی، به مدت یک ماه از حضور در کلیه ورزشگاه‌های فوتبال و شرکت در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود.

گفتنی است تیم خلیج فارس ماهشهر اکنون با هفت امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد.

پایان پیام/

https://tavanakhabar.ir/3211کپی شد!