پایان اولین دوره لیگ فوتبال نیشکر ؛

فوتبالیست‌های نیشکر هفت‌تپه فاتح جام قهرمانی شدند

تیم کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با غلبه بر تیم نیشکر امیرکبیر، فاتح اولین دوره لیگ فوتبال نیشکر شد و جام قهرمانی را از آنِ خود کرد.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اولین دوره لیگ فوتبال نیشکر یکشنبه (۱۹ آذرماه) به میزبانی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه به کار خود پایان داد.

بر اساس این گزارش، تیم کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در دیدار پایانی مقابل تیم نیشکر امیرکبیر که قهرمانی لیگ کارگری کشور را در کارنامه خود دارد، با نتیجه ۲ بر ۱ به پیروزی رسد؛ گل‌های تیم نیشکر هفت‌تپه را مالک ساعدی و عباس چنانی‌پور و تک گل نیشکر امیرکبیر را صادق دلپسند به ثمر رساندند.

مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه جام قهرمانی این دوره از مسابقات را به تیم فوتبال این واحد نیشکری اهدا و همچنین از عبدالزهرا احمدی به‌عنوان پیشکسوت فوتبال نیشکر هفت‌تپه تجلیل کرد.

در اولین دوره لیگ فوتبال نیشکر تیم کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی با برتری ۵ بر ۲ مقابل تیم کشت و صنعت نیشکر فارابی به مقام سوم رسید؛ تیم نیشکر فارابی نیز فاتح کاپ اخلاق شد.

مسابقات متعدد ورزشی در صنعت نیشکر باهدف ترویج فرهنگ سلامتی، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی ویژه کارکنان، رقابت‌های فوتسال مدیران نیشکر، لیگ فوتسال کارکنان نیشکر، جشنواره ورزشی فرزندان نیشکر، مسابقات فوتبال ویژه فرزندان پسر و بخشی از مسابقات و جشنواره‌های ورزشی صنعت نیشکر است.

https://tavanakhabar.ir/5133کپی شد!