همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس برگزار شد/مدیر خبرگزاری فارس خوزستان یکی از مدیران استانی برتر خبرگزاری فارس شد

چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با معرفی برترین‌های استانی این خبرگزاری در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

به گزارش تواناخبر به نقل از خبرگزاری فارس، چهاردهمین همایش سالانه مدیران استانی خبرگزاری فارس با برگزاری آئین اختتامیه و تجلیل از برترین‌ها به کار خود پایان داد.

در این آئین که با صحبت‌ها و روایتگری همسر شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده آغاز شد و با سخنرانی پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس ادامه پیدا کرد، مدیران برتر، خبرنگاران برتر، عکاسان برتر و سایر برگزیدگان جوایز خود را با حضور مدیرعامل خبرگزاری فارس، معاونین خبرگزاری، سردبیر استان‌ها و مدیران گروه‌های خبری خبرگزاری دریافت کردند.

در این مراسم، وحید زینالی مدیر استان آذربایجان شرقی، علی لاری‌زاده مدیر استان خوزستان، ابراهیم کمالی مدیر استان فارس و سجاد کریم‌پور مدیر استان چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیران برتر «مدیر برتر» سال جاری معرفی شده و تندیس تقدیر را دریافت و همچنین مهدی خسروی مدیر استان هرمزگان نیز جایزه «استان کوشا» در سال ۱۴۰۲ را دریافت کرد.

خبرنگاران و عکاسان برتر خبرگزاری فارس در سال ۱۴۰۲

محسن رضایی از تهران، کتایون حمیدی از آذربایجان شرقی، سولماز عنایتی از همدان و حنان سالمی از خوزستان به عنوان «خبرنگار برتر» استانی خبرگزاری فارس شناخته شدند.

تندیس «عکاس برتر» سال ۱۴۰۲ نیز به بختیار صمدی از کردستان، عطا داداشی از آذربایجان‌شرقی و حمیدرضا نیکومرام از اصفهان تعلق گرفت.

سردبیران برتر گروه‌های استانی فارس

در این آئین لوح تقدیر «سردبیر برتر» دفاتر استانی خبرگزاری فارس به پرستو چمنی از استان کرمانشاه، نیاز گلی از استان تهران و طیبه جواهری از استان البرز تعلق پیدا کرد.

استان‌های سمنان و بوشهر حائز جایزه «تیتر برتر» شده و استان گیلان نیز جایزه «قلم زرین» برای بهترین استان در تنظیم محتوای خبری را تصاحب کرد.

استان‌های برتر فیلم و فضای مجازی

لوح تقدیر «فیلم برتر» برای برترین گروه استانی این حوزه به استان خراسان شمالی و جایزه «قاصدک طلایی» برای برترین استان در حوزه فضای مجازی نیز به استان کرمان تعلق پیدا کرد.

https://tavanakhabar.ir/1897کپی شد!