صحت انتخابات خانه مطبوعات خوزستان مورد تایید مراجع ذیصلاح قرار گرفت

به گزارش تواناخبر به نقل از ایرنا، صحت انتخابات خانه مطبوعات خوزستان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تایید شد.

 انتخابات خانه مطبوعات خوزستان ۲۸ آذرماه همزمان با انتخابات سراسری در سایر استانها و با استقبال جامعه رسانه برگزار شد.

این انتخابات که ساعت اتمام آن چند باری تمدید شد با ۳۲ کاندید در رسته های مختلف انجام شد که ۹ نفر از کاندیداهای این دوره در بخش خبرنگاران، خبرگزاری ها، سرپرستی روزنامه ها، مدیران مسئول و بازرسی توسط جامعه رسانه استان انتخاب شدند.

گفتنی است؛ در این دوره از انتخابات تیم کارشناسی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان پس از بررسی دقیق و کارشناسی، درخواست ها و مطالبات معترضان به نتیجه انتخابات را پس از انجام استعلام های لازم رسیدگی و پاسخ دادند.

در این دوره از انتخابات از ۳۵۸ نفر، ۲۴۲ نفر رای دادند که حاکی از مشارکت ۶۷.۶۰ درصدی اعضای خانه مطبوعات استان است.

در بخش مدیران مسئول نفر اول “افشار پرویزی بابادی” با ۱۳۱ رای و نفر دوم “صادق سلامت دوم” با ۱۰۴ رای، در بخش بازرسان نفر اول “میثم حلالی نسب” با ۱۳۵ رای و نفر دوم “سید فخرالدین طاهرزاده” با ۱۱۱ رای، در بخش خبرگزاری ها تنها منتخب “ابراهیم افتخار” با ۱۲۱ رای، در بخش نمایندگی روزنامه‌های سراسری تنها منتخب “حسن فارسی زاده” با ۱۳۴ رای در بخش خبرنگاران نفر اول “میثم فروغی نیا” با ۱۴۲ رای، نفر دوم “الهام شیخ میری” با ۱۲۳ رای و نفر سوم “دانیال کریمی” با ۱۰۹ رای به عنوان اعضای هیات مدیره خانه‌های مطبوعات استان خوزستان انتخاب شدند.
مرجع / ایرنا

https://tavanakhabar.ir/5815کپی شد!