مراسم تکریم بانوان شاغل در مجتمع پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد

طی مراسمی به مناسب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران پتروشیمی امیرکبیر، از بانوان شاغل در این شرکت قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، ویژه برنامه ای به مناسبت روز زن در یکی از مراکز رفاهی شهرستان بندر ماهشهر برگزار شد و از زحمات بانوان تلاشگر در این عرصه تجلیل گردید.

در این مراسم دکتر صادقی با ستایش عملکرد بانوان این شرکت گفت: حضور پایاپای زنان در صنعت پتروشیمی و فعالیت در بطن این عرصه پرمخاطره، ارزشی دو چندان دارد و این مجاهدت در کسب روزی حلال امری ستودنی است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر با تاکید بر ازش والای زن در اسلام افزود: بانوان شاغل، علاوه بر فعالیت در عرصه جامعه و کمک به پیشبرد اهداف نظام در شکوفایی اقتصادی، نقش پر رنگی در اعتلای خانواده بر دوش دارند که با از خودگذشتگی و ایثار، حافظ این ارزش های والا در اجتماع هستند.

در ادامه چند تن از بانوان به بیان دغدغه ها، مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند که دستوراتی از سوی مدیرعامل برای رفع این مسائل صادر گردید.

در انتهای این مراسم، هدایایی به رسم قدردانی و گرامیداشت روز زن از سوی شرکت پتروشیمی امیرکبیر به حضار تقدیم گردید و از زحمات آنان تجلیل صورت گرفت.

https://tavanakhabar.ir/7925کپی شد!