برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان با مشارکت پتروشیمی امیرکبیر

با استقبال گسترده مردم و نهادهای مختلف و حمایت گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پتروشیمی امیرکبیر، جشن باشکوه نیمه شعبان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، نوید رسولی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این مراسم به مناسبت ولادت پرسعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) در شهرستان بندر ماهشهر برگزار گردید.

مدیر منابع انسانی پتروشیمی امیرکبیر و مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با اشاره به همکاری و مساعدت ارگان های دولتی و بسیج مستضعفین در برگزاری این جشن گفت: در این آیین با شکوه، ارگان های مختلف دولتی، بسیج مستضعفین و هیات های مختلف مذهبی ضمن حضور فعال در غرفه های برپاشده، پذیرای اقشار مختلف مردم متدین بندر ماهشهر بودند.

وی خاطر نشان کرد: در راستای اجرای مفرح این جشن بزرگ که با حمایت و پشتیبانی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد ، گروه های مختلف فرهنگی و هنری به اجرای برنامه، مولودی خوانی و مدیحه سرایی اهل بیت (ع) پرداختند.

رسولی در ادامه افزود: گروه جهادی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سطح کشور از اعتبار خاصی برخوردار است و پیشگام اجرای طرح های محرومیت زدایی در سطح منطقه است و در مراسمات ملی مذهبی در کنار مردم بندر ماهشهر و بندر امام خمینی است.

وی در پایان با اعلام حضور بیش از دو هزار نفر در این آیین تصریح کرد: حضور پرشور مردم در محافل ملی و مذهبی نشان دهنده خلوص قلبی آنان است و ان شالله با حضور پر رنگ در انتخابات آتی، این مسأله تجلی دوباره خواهد نمود.

https://tavanakhabar.ir/7923کپی شد!