حضور کارکنان پتروشیمی امیرکبیر در جشن ملی انتخابات

مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر همگام با یکدیگر، پای صندوق های رای حاضر شدند و برگ زرین دیگری در دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی رقم زدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، یازدهم اسفندماه به صحنه بی بدیلی از شرکت گسترده کارکنان این شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تبدیل شد و منجر به تشکیل صف طولانی و ازدحام در محل رای گیری گردید.

در این آزمون شورانگیز، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران امیرکبیر همگام با سایر پرسنل این شرکت، در انتخابات شرکت و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت نمودند.

دکتر سعید صادقی در حاشیه این رای گیری گفت: میزان مشارکت همکاران ما در مجموعه معظم امیرکبیر، بسیار فراتر از حد انتظار بود و این حضور آگاهانه و تعهد خالصانه، موجب سربلندی و افتخار است.

مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر ضمن تشکر از افتخارآفرینی امیرکبیری ها در این انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدت هاست که با تفرقه افکنی و القای یاس و نا امیدی به دنبال تحریم رای گیری توسط مردم بودند که بحمدلله با بصیرت ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری، میزان مشارکت در این دوره، بالاتر از دوره پیشین صورت گرفت.

وی با اشاره به موفقیت های پی در پی امیرکبیر در زمینه های مختلف و شکستن رکورد تولید در روزهای گذشته تصریح کرد: بدون شک این دستاوردها، بدون یکدلی و اتحاد کلیه کارکنان مجموعه امیرکبیر میسر نمیشد و امیدواریم در عرصه ملی نیز شاهد رونق اقتصادی و شکوفایی همه جانبه در سایر عرصه ها باشیم.

https://tavanakhabar.ir/7914کپی شد!