کسب تندیس بهترین غرفه نمایشگاه محیط زیست توسط پتروشیمی امیرکبیر

در بیست و یکمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی محیط‌‌زیست در مصلی تهران، شرکت پتروشیمی امیرکبیر موفق به دریافت تندیس بهترین غرفه در میان شرکت‌های صنعتی گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی امیرکبیر، در این رویداد که از روز یکشنبه ۱۳ اسفند لغایت سه شنبه ۱۵ اسفند ماه برگزار شد، مجموعه امیرکبیر موفق به کسب رتبه‌ی برتر و دریافت تندیس ویژه این نمایشگاه گردید.

نکته قابل توجه در طراحی و اجرای این غرفه که در بخش سوم شبستان مصلی واقع شده بود، استفاده از مواد بازیافتی و تجدیدپذیر بود که یکی از دغدغه های بزرگ محیط زیست ایران و جهان به شمار می رود.

در جریان برگزاری این نمایشگاه، میهمانان ویژه ای از جمله سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن، علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال تهران و چندین شخصیت دیگر از این غرفه بازدید بعمل آوردند و در جریان اقدامات محیط زیستی این شرکت قرار گرفتند.

در این دوره از نمایشگاه محیط زیست کشور، بیش از ۱۰۰ شرکت در قالب ۷۰ غرفه، به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه محیط زیست، ایمنی و بهدا‌شت میپردازند که مجموعه پتروشیمی امیرکبیر یکی از سرآمدان این حوزه به شمار می رود.

https://tavanakhabar.ir/7908کپی شد!