منتخب مردم در دوازدهمین انتخابات مجلس پس از تجدید میثاق با شهدا به دیدار مردم بندرامام‌خمینی رفت

امیر حیات مقدم با حضور در گلزار شهدای بندرامام‌خمینی با آرمان های بلند شهدا تجدید میثاق نمود و سپس به دیدار مردم بندرامام‌خمینی رفت.

به گزارش تواناخبر بندرامام‌خمینی، منتخب مردم حوزه انتخابی بندرماهشهر، بندرامام‌خمینی، هندیجان، امیدیه و جولکی در دوازدهمین انتخایات مجلس شورای اسلامی، در نخستین دیدار خود از شهر بندرامام‌خمینی پس از انتخابات، به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا در گلزار شهدای بهشت سجاد این شهر حضور پیدا کرد.

امیر حیات مقدم در این آئین معنوی با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه بر مزار مطهر شهدا، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند و با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان نمود.

وی در حاشیه این آیین معنوی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به رسم ادب و برای تقدیر از همه مردم بخاطر مشارکت در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری به دیدار مردم حوزه انتخابی رفته و امروز نیز در شهر بندرامام‌خمینی حضور پیدا کردم؛ و از همه مردم حوزه انتخابی که با اعتماد حداکثری بنده را لایق خدمتگزاری دانستند، سپاسگزارم و خود را خادم همه ی مردم از هر قوم و هر طیف و هر گروهی می دانم.

منتخب مردم در انتخابات دوازدهم با اشاره به اینکه خود را از پیشنهادات و انتقادات فرهیختگان و نخگبان و عامه مردم بی نیاز نمی داند، ابراز داشت: ما همه مدیون این مردم هستیم که به همه شکل پای انقلاب و نظام ایستاده اتد؛ و این حداقل کاری است که من پای این مردم بایستم و در جهت رفع مشکلات و پیگیری مطالبات آنها تلاش کنم تا رضایت آنها نسبت به نظام نیز بیشتر شود.

حیات مقدم ادامه داد: اعتماد حداکثری و قاطع مردم به بنده موجب شده که بار سنگین تری بر دوش خود احساس کنم و ان‌شاالله قدر تمام لحظات را خواهم دانست و از تمام زمان خدمت برای پیگیری موضوعات حوزه انتخابیه بهره خواهم برد.

وی در پاسخ خبرنگار درباره اولویت پیگیری های نماینده مجلس دوازدهم در رابطه با شهر بندرامام‌خمینی اظهار داشت: اولویت نخست در شهر بندرامام‌خمینی که همان مطالبه ی مردمی ارتقا این شهر به شهرستان است، مورد پیگیری بنده قرار می گیرد. این ارتقا که تصمیم دولت و به طبع نظام جمهوری اسلامی ایران است، توسط بنده بعنوان خادم این مردم تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

او در پایان گفت: طرح ارتقا شهر بندرامام‌خمینی به شهرستان در استان تکمیل شده است و به وزارت کشور انتقال داده شده؛ که منتظر و پیگیر هستیم که وزارت این طرح را به هیات دولت ارسال کند که به امید خدا تصویب و ابلاغ گردد.

امیر حیات مقدم پس از شرکت در آیین تجدید میثاق با شهدا، در میان شهروندان بندرامامی حضور پیدا نمود.

https://tavanakhabar.ir/7793کپی شد!