نماینده اندیمشک گفت:

تازه زبونم باز شده، من شما را آدم حساب نمی کنم!

نماینده اندیمشک با خودداری از به رسمیت شناختن نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اندیمشک، با برگزاری جشن در حضور هوادارانش به منتخب مردم توهین نمود.

به گزارش تواناخبر، فریدون حسنوند نماینده اندیمشک که پس از تقریبا ۲۰ سال نمایندگی انتخابات مجلس دوازدهم را به “جهانبخش قلاوند” واگذار نموده است؛ در تصمیمی عجیب به برگزاری جشنی تحت عنوان “شکرانه حضور” اقدام کرد و در این اجتماع با اظهاراتی عجیب و تحریک آمیز به منتقدین و کاندیدای منتخب توهین نمود.

در حالی که حسنوند هنوز نتیجه انتخابات را به رسمیت نشناخته و به منتخب جدید مردم اندیمشک در مجلس تبریک نگفته است؛ این روزها از طریق پیج اینستاگرامی، کانال و دفتر خود مکررا از مردم می خواهد که برای تکمیل پرونده شکایت و اعتراض به انتخابات، مستندات جعل، تطمیع و تهدید و تخلف را به دفترش ارائه کنند.

این درخواست حسنوند در حالی انجام می شود که منتقدین و مخالفین فریدون حسنوند، سالها ایشان و تیمش را به ارعاب، تهدید، تطمیع و تخلف در اندیمشک متهم می نمودند.

فریدون حسنوند در قسمتی از اظهارات خود گفته است: تازَه زوونِم واز بیه، بعضیاتو هَنی حسنوند و رفیقاوو و مَردِمشِن نَشناختِیتَه! بابا اِیما اصَن شِمانه وِ آدِم حسوو نِکِنِیمو
(ترجمه: تازه زبونم باز شده، بعضی از شما هنوز حسنوند و رفقا و مردمش را نشناخته‌اید، بابا ما اصلاً شما رو به آدم حساب نمی‌کنیم)

جهانبخش قلاوند که برنده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مورد نظر است، برادر اولین شهید اندیمشک و از نیروهای ارزشی و انقلابی معتدل محسوب می شود.

وی در دوره ای سِمَت های امنیتی را در دو وزارت، از جمله وزارت کشور تجربه نموده و در خارج از مرزهای کشور نیز برای انقلاب و کشور خدمت کرده است.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس آینده، ،مدیرکلی امنیتی استانداری خوزستان و فرمانداری ایذه را نیز در کارنامه دارد.
/تواناخبر

https://tavanakhabar.ir/7763کپی شد!
۱