کام ایران با حماسه‌آفرینی مردم شیرین شد/با حمایت از تولید، گامی در جهت ایران قوی برداریم

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حضور پُرشور و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری، برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی رقم زد و بار دیگر وفاداری و پایبندی مردم به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان داد.

ضمن گرامیداشت این حماسه ملّی، از یکایک آحاد مردم شریف ایران اسلامی، به‌ویژه خانواده بزرگ نیشکر که با حضور گسترده و مثال‌زدنی خود در پای صندوق‌های رأی، شور و شعور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

حضور پرشور خانواده بزرگ نیشکر در این انتخابات، نشان‌دهنده درک عمیق و فهم بالای این عزیزان از شرایط حساس کشور و تعهد و پایبندی‌شان به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود؛ این مشارکت حداکثری نشان داد که جهادگران عرصه تولید، حماسه‌سازان عرصه انتخابات و دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

از این حضور حماسی و مشارکت بی‌نظیر مردم و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت‌ساز قدردانی می‌کنم. امیدوارم منتخبین خانه ملّت و مجلس خبرگان رهبری با اتکا به خداوند و همدلی، همچون گذشته در مسیر ایرانی استوار گام بردارند. دراین‌بین، حمایت از تولید در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، نکته‌ای است که انتظار می‌رود بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گیرد چرا که تولید، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور است.

عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

https://tavanakhabar.ir/7677کپی شد!