پیام تقدیر مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز از حضور حماسی مردم در انتخابات

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در پیامی از حضور آگاهانه و حماسی ملت شریف ایران در انتخابات، بویژه مردم ولایتمدار خوزستان قدردانی کرد.

متن کامل پیام محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

ملت شریف ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی و تاریخ ساز خود و به عشق ولایت و به احترام به آرمان های شهدا و امام شهدا در کارزار انتخاباتی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه ای به بلندای تاریخ این مرز و بوم آفریدند و باعث شادی دل مقام معظم رهبری و همه آزادگان جهان شدند.

بی شک آنچه که ملت شریف ایران اسلامی با گام های استوار و اراده ای آهنین و عزمی راسخ به خلق حماسه ای دیگر و مشارکت حداکثری ترغیب کرد، هدیه ای برای آیندگان و تضمینی برای توسعه و امنیت پایدار این سرزمین پهناور است.

اینجانب لازم می دانم مراتب قدردانی  خود را از حضور مسئولانه  اقشار مختلف مردم کشورمان ، بویژه مردم شهیدپرور و دلیر خوزستان و همکاران پرتلاش و سختکوش در شرکت لوله سازی اهواز برای اهتزار پرچم اقتدار و عزت بر قله معرفت و شعور سیاسی که موجب شادی دوستان و یاس و ناامیدی بدخواهان و مستکبران گردید اعلام می دارم.

امید است این حضور پررنگ و با اقتدار ملت شریف ایران در سایه الطاف بیکران الهی و رهنمودهای حکمیانه رهبر فرزانه انقلاب موجبات پیشرفت و سرافزاری ایران عزیزمان را بیش از پیش فراهم نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدرضا دانیاری
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

https://tavanakhabar.ir/7673کپی شد!