رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان:

زنگ «آپارتمان شماره شش» زده شد

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان از پایان فیلمبرداری و تولید فیلم کوتاه «آپارتمان شماره شش» به کارگردانی میلاد ملحانی خبر داد.

مهدی کیخایی در گفتگو با خبرنگار توانا خبر اظهار کرد: این فیلم به کارگردانی میلاد ملحانی از اعضای انجمن سینمای جوانان خوزستان و با حمایت این انجمن ساخته شده است.

او افزود: این فیلم از اواخر زمستان، در شهر اهواز جلوی دوربین میلاد ملحانی رفته است و داستان درباره سعید است که پس از بازگشت از ماموریت کاری متوجه شرایطی خاص برای زندگی شخصی خود با مریم شده است و سعی در یافتن حقیقت می کند.

رییس انجمن سینمای جوانان خوزستان تصریح کرد: « آپارتمان شماره شش از تولیدات دفتر این انجمن است و هدف ما استعدادیابی و پرورش و آموزش و حمایت از فیلمسازان مستعد در انجمن سینمای جوانان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار توانا خبر از دیگر عوامل این فیلم می‌توان از بازیگران امیر الاسوند، ریحانه مسعودی، مجتبی نظاری، پارسا حلالی، دلال احمدی، مدیر فیلمبرداری رضا عیدی نژاد، تدوین عمادالدین بیات، مدیر تولید محمد طاهری، دستیار اول کارگردان احمد دورقی، طراح صحنه و لباس ندا رنجبر، صدابردار ، صداگذار امین حاج محمدی، طراح لوگو و پوستر ستار احمدی، منشی صحنه ندا رنجبر، عکاس مجتبی نظاری، نام برد.

خبرنگار: مهدی ربیع

https://tavanakhabar.ir/760کپی شد!