اروندی‌ها ثابت‌قدم در انجام مسئولیت‌های اجتماعی/ پروژه ساخت مدرسه ۶ کلاسه اختلالات ذهنی شهر بندر امام توسط پتروشیمی اروند کلنگ‌زنی شد

آیین کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه اختلالات ذهنی شهر بندر امام خمینی(ره) توسط شرکت پتروشیمی اروند برگزار شد.

به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ صبح امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه، در مراسمی با حضور امام جمعه شهر بندر امام خمینی(ره)، مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند، رییس اداره آموزش و پرورش و تنی چند از مسئولان شهر بندر امام کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه اختلالات ذهنی این شهر به همت شرکت پتروشیمی اروند به زمین زده شد.

امام جمعه شهر بندر امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از پتروشیمی اروند برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و اهمیت دادن به مسائل آموزشی گفت: از مدیرعامل و مجموعه‌ی پتروشیمی اروند بسیار ممنونیم که از عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود غافل نبوده و همواره در انجام امور عام‌المنفعه پیش‌قدم و خیرخواه بوده‌اند.

رییس آموزش و پرورش شهر بندر امام خمینی(ره) نیز با اشاره به اهمیت ایجاد فضای آموزشی برای افرادی که با اختلالات ذهنی مواجه‌اند خاطرنشان کرد: این کار خیر در حافظه‌ی تاریخی مردم این شهر ثبت خواهد شد و اقدام خداپسندانه و خیرخواهانه‌ی شرکت پتروشیمی اروند را از یاد نخواهند برد.

محمدرضا کریمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند نیز عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را وظیفه‌ی انسانی و سازمانی خود برشمرد و اظهار کرد: نباید از توسعه‌ی فضاهای آموزشی چه در شهرستان بندر ماهشهر و چه در شهرهای بندر امام خمینی(ره)، شهر چمران و سایر شهرهای پیرامون غافل شد و ما به سهم خود همواره در راستای پیشبرد اهداف تعالی کشور تلاش خواهیم کرد و امیدواریم خداوند نیز ما را در این مسیر یاری کند.

گفتنی است این مدرسه‌ی ۶ کلاسه برای آموزش افرادی با اختلالات ذهنی با همکاری مرکز آموزشی اختلالات ذهنی با اعتبار ی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به همت شرکت پتروشیمی اروند کلنگ‌زنی شد.

https://tavanakhabar.ir/6865کپی شد!