پرونده شهرستان شدن بندرامام‌خمینی بالاخره تکمیل شد

معاون استاندار خوزستان از تعیین تکلیف پرونده شهرستان شدن بندرامام‌خمینی خبر داد.

به گزارش تواناخبر، عبدالله افرازه شهاوند از تکمیل پرونده شهرستان شدن بندرامام‌خمینی(ره) و ارسال آن به وزارت کشور خبر داد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره‌ به اینکه سه موضوع مهم در حوزه تقسیمات کشوری در استان خوزستان سالها بلاتکلیف بوده و در روندی فرسایشی قرار داشت؛ در اینباره گفت: طرح شهرستان شدن بندرامام‌خمینی(ره) یکی از سه موضوع مهم تقسیمات کشوری خوزستان است که جز مطالبات مردم بوده و با اهتمام دولت مردمی و با تعیین تکلیف موضوعات مختلف پرونده، با ده ها ساعت جلسه و کار کارشناسی و حضور میدانی به نتیجه رسید و برای نخستین بار تکمیل شد.

شهاوند ادامه داد: نقائص پرونده برای اولین مرتبه بصورت کامل رفع شد؛ موارد اختلافی و بلاتکلیف مانده گذشته تعیین تکلیف شده و ملاحظات مختلف متناسب با قانون در نظر گرفته شد؛ سپس به امضا رسیده و برای وزارت کشور ارسال گردید.

وی گفت: کمیسیون مربوطه در وزارت کشور پس از طی مراحل قانونی، پرونده را به هیأت دولت ارسال خواهد نمود.

در آذر ماه گذشته از گوشه و کنار شنیده می شد که پرونده شهرستان شدن بندرامام‌خمینی پس از سالها رفت و برگشت به اهواز و تهران بالاخره تعیین تکلیف شده است؛ و یکی از دلایل استعفا بخشدار سابق و ارائه درخواست بازگشتش به استانداری، ارسال پرونده شهرستان شدن این شهر به تهران می باشد.
/تواناخبر

https://tavanakhabar.ir/6374کپی شد!