دیدار معاون سابق وزیر کشور و انتشار خبر لیست مشترک انتخاباتی!

پس از انتشار تصویر علی اکبر رائفی پور و محمدرضا غلامرضا، گمانه زنی های پیرامون نشست این دو بالا گرفته است.

به گزارش تواناخبر، پس از آنکه علی اکبر رائفی پور تصویری از دیدار خود با معاون مستعفی وزیر کشور منتشر کرد، گمانه زنی های انتخاباتی پیرامون این دیدار قوت گرفته است.

گفته شده محمدرضا غلامرضا معاون سابق وزیر کشور، علی اکبر رائفی پور و یک شخص دیگر برای انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، لیست مشترک صادر خواهند کرد.

محمدرضا غلامرضا معاون سابق وزیر کشور است که تقریبا ۱۳ ماه سکان معاونت سیاسی وزارت کشور را در دست داشت؛ و در حالی که حدود سه ماه از صدور حکم وی برای ریاست ستاد انتخابات کشور گذشته بود؛ در اتفاقی نادر با فشار خارج از قاعده ی مجلس مجبور به استعفا شد.

رائفی پور با انتشار تصویر مشترک خود و غلامرضا در دفتر مصاف، در توییتر نوشت: “تنها کسانی با ما در راه خطیر اصلاح حکمرانی کشور خواهند ماند؛ که برای #مبارزه_با_فساد هزینه واقعی داده باشند.”

محمدرضا غلامرضا که با ابلاغی به استانداری ها، مجریان انتخابات را از رفتارهای شائبه برانگیز در همراهی با نمایندگان برحذر کرده و مورد غضب مجلسیان قرار گرفت؛ پیش از معاونت وزیر، ریاست اداره اطلاعات استان تهران، معاونت سردار سلیمانی در نیروی قدس و معاونت وزارت اطلاعات را تجربه کرده بود.
/تواناخبر
🛑🛑🛑

https://tavanakhabar.ir/5791کپی شد!