در آستانه عرضه سهام شرکت توسعه نیشکر در بورس ؛

نشست فعالان بازار سرمایه با مدیران توسعه نیشکر برگزار شد

نشست فعالان بازار سرمایه با مدیران ارشد شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی باهدف تشریح دستاوردهای صنعت نیشکر در آستانه عرضه سهام این شرکت در بورس، برگزار شد.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که پنج‌شنبه (۲۳ آذرماه) در سالن اجتماعات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد، مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ضمن تشریح دستاوردها و بیان ظرفیت‌های مجموعه شرکت توسعه نیشکر، به سؤالات و ابهامات فعالان بازار سرمایه پاسخ دادند.

آخرین وضعیت هفت‌تپه، پیگیری خسارت‌های سیلاب و خشکسالی، زمان عرضه سهام، سودآوری، محصولات نیشکری، طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، گزارش‌های مالی، ارزش‌گذاری، زمان عرضه سهام شرکت‌های تابعه در بورس و از جمله سوال‌ها و موضوع‌های مطرح شده از سوی فعالان بازار سرمایه در این نشست بود.همچنین مدیران و اعضای هیئت‌مدیره و سهام‌داران برنامه‌های توسعه‌ای و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شرکت را برای فعالان بورس و بازار سرمایه تشریح و اعلام کردند که باتوجه‌به صورت‌های مالی ارائه شده، این شرکت در مسیر رشد و سودآوری قرار دارد.

پس از این نشست، مدیران نهادهای مالی و فعالان بازار سرمایه به همراه مدیران نیشکری با حضور در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره) از ظرفیت‌های این صنعت بازدید کردند و از نزدیک با فرایند تولید شکر و محصولات جانبی آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، دی‌ماه سال گذشته، درخواست سهام شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در فرابورس پذیرفته شد و به‌زودی سهام این شرکت با محصولات متنوّع، شگفتی‌ساز تاریخ بورس می‌شود.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با مزارعی هوشمند در وسعتِ ۸۴ هزار هکتار و روش‌های نوین در «داشت، کاشت و برداشت»، نام و آوازه‌اش در منطقه به‌عنوان صنعتی پیشرو، طنین‌انداز شده که از پسماندش، محصولات استراتژیکی نظیر الکل طبی، خمیرمایه، کاغذ، ام. دی. اف، نئوپان، خوراک دام و انواع شکرهای دارویی و طعم‌دار تولید می‌شود و با این حجم از تولید، کام بورس شیرین خواهد شد.

در حال حاضر ۸۰ درصد از سهام این شرکت، متعلق به بانک‌های ملی و صادرات و ۲۰ درصد آن نیز متعلق به وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت است.

https://tavanakhabar.ir/5127کپی شد!