آئین کلنگ زنی فاز دوم ساماندهی ورودی شهر از کوی فرودگاه تا پل فرودگاه برگزار شد

کلنگ فاز دوم ساماندهی شهر از کوی فرودگاه تا پل فرودگاه به مساحت ۲۸/۲۰۰ مترمربع با مشارکت شرکت پتروشیمی بندرامام (ره) امروز به زمین زده شد.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، در این مراسم که حجت الاسلام سلامت نژاد امام جمعه، دکتر نظارات معاون فرماندار، دکتر انصاری نیک مدیرعامل پتروشیمی بندرامام (ره)، مهندس امین بهبهانی اسلامی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وجمعی از مسئولین محلی حضورداشتند؛ درابتداء مهندس صفری شهردار بندرماهشهر ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اظهار کرد: باید توجه داشت که ورودی شهر اولین فضایی است که به چشم هر مسافر و گردشگری می‌رسد و نخستین تصاویر ذهنی و پیش داوری‌ها را به وجود می آورد.

وی گفت، ورودی شهر از سمت بندرامام(ره) با ویژگی های شهرستان بندرماهشهر به عنوان یک شهر صنعتی باداشتن ویژه گی های خاص واتوبان ترانزیتی، کمتر سنخیت داشت به همین منظور باتاکید شورای اسلامی شهر دوره ششم تصمیم گرفته شد تا اولویت کار شهرداری ساماندهی ورودی های شهر باشد که براین اساس فاز اول این پروژه از پل فرودگاه تا پل ولایت را به بهره برداری رسید و امروز کلنگ فاز دوم که از کوی فرودگاه تا پل فرودگاه را شامل می شود با مشارکت شرکت پتروشیمی بندرامام (ره) به زمین زده شد.

 شهردار بندرماهشهر باتجلیل از مدیر عامل شرکت پتروشیمی بندرامام (رض)، از همکاری ها و مساعی ارزشمند این شرکت در طرح ها وپروژه های شهری و مشارکت در پروژه فاز اول ودوم ساماندهی وورودی شهر که در قالب عوارض نوسازی صورت می گیرد تقدیر نمود.

مهندس امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این مراسم با تاکید براینکه یکی از اهداف شورای شهر در این دوره ، ساماندهی ورودی های شهر بوده افزود: ساماندهی و زیباسازی ورودی های شهر یکی از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم است که به دلیل مطالبات مستمر مردم و نیاز منطقه براجرایی شدن آن تاکید شد.

وی باتشکر از مشارکت پتروشیمی بندرامام (ره) در پروژهای شهری گفت ؛ نقش آفرینی صنایع پتروشیمی ومشارکت بامدیریت شهری امری مهم و ضروریست که در این پروژه از ظرفیت پتروشیمی بندرامام (ره) در قالب عوارض نوسازی استفاده گردید وامیدواریم درآینده شاهدمشارکت سایر شرکت های پتروشیمی در طرح های توسعه شهری باشیم.

https://tavanakhabar.ir/5114کپی شد!