جبهه واحد رسانه‌ای در خوزستان تشکیل می‌شود

مسئول بسیج رسانه خوزستان گفت: با انتخاب این محورها تلاش داریم تمام رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بتوانیم نفوذ و کارایی رسانه‌ای لازم را داشته باشیم

به گزارش توانا خبر، سرگرد سجاد بهمئی فرمانده بسیج رسانه استان خوزستان در نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» با اشاره به اینکه ایده این رویداد توسط بسیج رسانه خوزستان مطرح شد، اظهار کرد: تاکنون جام رسانه‌ امید با همکاری سازمان بسیج رسانه در برخی از استان‌ها برگزار شده و امروز نیز شاهد برگزاری پرشور این رویداد رسانه‌ای در استان خوزستان هستیم.

وی گفت: جهاد تبین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین، به عنوان محورهای رویداد رسانه‌ای جام رسانه امید انتخاب شده‌اند.

مسئول بسیج رسانه خوزستان درباره اهداف انتخاب محورها بیان کرد: با انتخاب این محورها تلاش داریم تمام رسانه‌ها را به یک جبهه واحد برسانیم تا در زمان بحران‌ها و هجمه‌های رسانه‌ای بتوانیم نفوذ و کارایی رسانه‌ای لازم را داشته باشیم.

وی افزود: می‌خواهیم در زمان‌های حساس و در زمان هجمه رسانه‌های بیگانه و معاند با کمک رسانه‌های داخلی به عنوان آفت رسانه‌ای اقدامات لازم را داشته باشیم.

بهمئی با تاکید بر لزوم ایجاد جبهه عنوان کرد: تیم‌ها به نام شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم نامگذاری شده و هر تیم ۲۴ ساعت برای انتشار و تولیدات حداکثری زمان دارد. آثار تولید شده در این رویداد سه تا پنج روز آینده داوری می‌شود و نفرات برتر پس از اعلام نتایج تقدیر می‌شوند.

https://tavanakhabar.ir/4703کپی شد!