ریاست شورای اسلامی شهر بندرماهشهر با تبریک روز دانشجو، خواستار ایفای نقش مشورتی و ایده پردازانه‌ی دانشجویان شد

امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر در گفتگویی با رسانه ها ضمن تبریک روز دانشجو، درخواست کرد که دانشجویان نقش مشورتی و ایده پردازانه ی خود برای شورای اسلامی شهر را ایفا کنند.

به گزارش تواناخبر، امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی بندرماهشهر در گفتگویی با رسانه ها به مناسبت ۱۶ آذرماه، ضمن تبریک روز دانشجو، درخواست کرد که دانشجویان نقش مشورتی و ایده پردازانه ی خود برای شورای اسلامی شهر را ایفا کنند و یاری‌گر مجموعه ی شورای اسلامی شهر باشند.

امین بهبهانی اسلامی با یادآوری نقش کلیدی دانشجویان و دانش آموزان در شکل گیری، پیروزی و حیات انقلاب اسلامی، نسبت به ایفای نقش مشورتی، ایده پردازانه و حتی نقادانه ی دانشجویان و نخبگان برای منتخبین مردم در پارلمان شهری تاکید نمود.

وی اظهار داشت: دانشجویان عزیز در کلیه دانشگاه های سطح شهرستان بندر ماهشهر هر گونه طرح، برنامه، پیشنهاد و انتقادی داشته باشند، مطمئنا شورای شهر به آنها نیازمند است و می‌توانند با نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر و شهردار در میان بگذارند؛ و ما به عنوان منتخبین مردم در مدیریت شهری با جان و دل پذیرای دانشجویان، نخبگان و فرهیختگان خواهیم بود.

بهبهانی اسلامی همچنین افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با مدیران دانشگاه های بندرماهشهر، در آینده ای نزدیک نشستی گفت و گو محور با نخبگان و منتخبین دانشگاه، اساتید و مدیران دانشگاه ها در صحن شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد؛ که در این جلسه موضوع مشارکت دانشجویان و نخبگان در تصمیم سازی های شهری و استفاده از طرح و ایده های دانشجویی و دانشگاهی در پروژه های شهری خواهیم پرداخت.

رئیس شورای اسلامی شهر اظهار داشت: جهت بالا بردن سهم مشارکت مردم در مدیریت شهری، در روزهای سه شنبه هر هفته شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در محل ساختمان شورای اسلامی میزبان شهروندان برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات و نیز رفع مشکلات احتمالی همشهریان خواهند بود.

پایان پیام/

https://tavanakhabar.ir/4598کپی شد!