در روز پرکار غرفه شرکت پتروشیمی اروند در همایش پتروفن ؛

ایرانی‌ترین زنجیره پی‌وی‌سی و کلر به دنبال شکستن دوباره رکورد تولید با توان دانش بنیان‌ها

غرفه پتروشیمی اروند در اولین روز همایش پتروفن یکی از پرکار ترین جایگاه های رویداد بود و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای گفتگو با مدیران این شرکت در غرفه حضور یافتند.

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی  پتروشیمی اروند؛ این شرکت  به عنوان ایرانی‌ترین و بزرگترین زنجیره کلر و پی وی سی غرب آسیا، موانع تولید را با اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی رفع کرده و به ثبت رکورد ۱۰۳ درصد برنامه دست یافته است.

مدیرمجتمع پتروشیمی اروند در حاشیه این همایش گفت: «ما با اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان توانستیم در زمینه‌های مختلف از جمله کاتالیست، تجهیزات، ماشین‌آلات و مواد اولیه، پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشیم. این همکاری‌ها منجر به افزایش تولید، کاهش هزینه‌ها و بهبود کیفیت محصولات شده است.»

مهندس خسروی افزود: «همایش پتروفن فرصت مناسبی برای ما است تا با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور جدید آشنا شویم و زمینه‌های همکاری مشترک را بررسی کنیم.»

همایش پتروفن از ۱۲ آذر ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز شده و تا ۱۴ آذرماه ادامه دارد. در خلال این همایش، تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به امضا خواهد رسید.

https://tavanakhabar.ir/4583کپی شد!