حمله نیروهای امنیتی سعودی به دختران یتیم و بی سرپرست

ویدئوی لو رفته از حمله‌ی نیروهای امنیتی سعودی به مرکز نگهداری دختران یتیم و بی سرپرست موجب خشم کاربران شبکه های اجتماعی شده است

ویدئوی لو رفته از عملیات نیروهای امنیتی سعودی بر علیه دختران یتیم که در روز سه‌شنبه هشتم شهریور در فضای مجازی منتشر شد، موجب خشم عمومی و واکنش شدید کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

ببینید:

در این ویدئو دیده می شود که ده ها مرد متشکل از نیروهای انتظامی و امنیتی و حتی نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی به آسایشگاه دختران یتیم و بی سرپرست در استان خمیس مشیط عربستان سعودی حمله کرده و برای ساعاتی به ضرب و شتم دختران بی سرپرست می پردازند!

گفته می شود که این دختران پیش از این نسبت به شرایط بد آسایشگاه اعتراض کرده بودند و به همین دلیل با چماق، شوکر و شلاق نیروهای سلطنتی سعودی مواجه شده اند.

پایگاه خبری «عربی۲۱» با انتشار تصاویر نوشت: «سرویس امنیتی عربستان سعودی به طرز وحشیانه‌ای به چند دختر یتیم در یک مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست در امارت عسیر تعرض کرده است؛ آن هم پس از آنکه این دختران خوستار برخورداری از حقوقشان در یتیم‌خانه شدند.»

کاربران فضای مجازی نیز می‌گویند پس از آنکه چند دختر حقوق خود را در این یتیم‌خانه مطالبه کردند، نیروهای امنیتی سعودی به درخواست مدیریت این مرکز ناگهان وارد مرکز شدند و دختران را مورد ضرب و جرح قرار دادند. مقامات سعودی تا لحظه انتشار این خبر هنوز توضیحی درباره این اقدام ارائه نکرده‌اند.

در تصاویر منتشر شده، حدود ۲۰ نیروی پلیس و نیروی امنیتی سعودی به چشم می‌خورند که به دنبال دختران در یتیم‌خانه هستند و با چماق و شوکر برقی آن‌ها مورد ضرب و جرح قرار می‌دهند.

https://tavanakhabar.ir/431کپی شد!