در لیگ امیدهای فوتبال ایران مربی فجرسپاسی را با چاقو زدند+فیلم

به گزارش تواناخبر به نقل از ورزش سه، روز پنجشنبه در بازی امیدهای گل‌گهر و فجرسپاسی در سیرجان، یک نفر در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد و ۲ نفر از عوامل تیم فجر سپاسی را با چاقو زخمی کرد و در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

از هفته ششم رقابت‌های لیگ یک امید‌های کشور، عصر امروز تیم امید فجرسپاسی شیراز میهمان تیم امید گل گهر سیرجان بود. در حالی‌که تا دقیقه ۹۰ تیم امید فجرسپاسی با نتیجه سه بر صفر از تیم گل گهر عقب بود، در دقایق پایانی درگیری درمیانه زمین بین بازیکنان رخ داد.

بنابر گفته فجری‌ها، کادرفنی تیم گل گهر سیرجان با چاقو به بازیکنان تیم امید فجرسپاسی حمله‌ور شدند. کادرفنی امید فجرشهیدسپاسی برای جلوگیری از حمله‌گهری‌ها وارد زمین مسابقه شدند که توسط شخصی که منتسب به باشگاه میزبان گل بود ضربه چاقو قرار گرفت و به شدت آسیب دید و راهی شدند.

صفحه فجر سپاسی از این اتفاق باورنکردنی و دلخراش با عنوان: “مهمان نوازی سیرجانی‌ها با چاقو از امیدهای فجرشهیدسپاسی” یاد کرده است!

ضرب و شتم محسن نیسانی و عوامل تیم امید فجرشهیدسپاسی با چاقو منجر به رخ دادن صحنه‌های عجیب در زمین چمن شد که محسن نیسانی و سایر عوامل آسیب دید تیم امید فجرسپاسی راهی بیمارستان شدند.

در فیلمی که از این آشوب بزرگ، شخصی با لباس سفید با چاقو به سمت فجری‌ها منتشر می‌شود و در این لحظه تعداد زیادی از بازیکنان فقط در حال فرار هستند و افراد نزدیک به آسیب‌دیدگی قرار می‌گیرند.

این موضوع می‌توانست به رخ دادن اتفاقات ناگوارتری از زخم چاقو بشود و باید ببیند مسابقه چه توضیحی خواهد داد.

منبع: ورزش سه

https://tavanakhabar.ir/4244کپی شد!