بسیج رسانه خوزستان حائز رتبه اول جشنواره مالک اشتر شد

سازمان بسیج رسانه استان خوزستان موفق به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج مستضعفین کشور در قالب جشنواره ملی مالک اشتر شد.

به گزارش تواناخبر به نقل از سازمان بسیج رسانه خوزستان در آیینی با حضور سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه کشور و خوزستان از سرگرد سجاد بهمئی فرمانده سازمان بسیج رسانه خوزستان با اهدای لوح سپاس و لوح افتخار سازمانی تجلیل شد.

بر اساس ارزیابی در سال ۱۴۰۱ سپاه استان خوزستان موفق به کسب رتبه اول در هشتمین جشنواره مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین گردید.

این جشنواره با حضور مسئول سازمان‌بسیج و فرماندهان ارشد سپاه های استانی در تهران برگزار شد و لوح تقدیر با عنوان سپاه برتر و موفق تر در عملکرد سال ۱۴۰۱ به سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان اهداء گردید.

همچنین در این جشنواره تعداد ۳۱ رده قشری و کانون و حوزه و پایگاه و گروه جهادی و گردان سایبری کسب رتبه اول کشور شده اند و لوح تقدیر خود را دریافت نمودند.

جشنواره مالک اشتر بسیج به شکل سالانه و در جهت شناسایی و معرفی واحدهای برتر و اجرای شیوه‌های خلاق در رده‌های مختلف بسیج و تجلیل از زحمات و تلاش‌های یک ساله بسیجیانی برگزار می‌شود که در زمینه اجرای مأموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج همت مضاعف و تلاش بی‌وقفه انجام می‌دهند.

در این مراسم، تعدادی از خانواده‌های شهدا و فعالان جبهه مقاومت و نیز منتخبین جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند.

https://tavanakhabar.ir/4240کپی شد!