آئین رونمایی و بهره برداری از ۷۰ دستگاه تاکسی درون شهری در بندرماهشهر

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر، آئین رونمایی و بهره برداری از ۷۰ دستگاه تاکسی درون شهری با حضور، مدیر عامل تاکسیرانی کشور، معاونت بانک ملی استان خوزستان و همکاران ایشان، امام جمعه، فرماندار، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین پلیس راهور وتنی چند از مسئولین محلی و معاونین و مدیران شهرداری و رانندگان تاکسی در محل پایانه ۲۲ بهمن برگزار شد.

در این مراسم ابتدا صفری شهردار بندرماهشهر با ارائه گزارشی از نحوه تخصیص این خودروها با بیان اینکه توسعه و تقویت حمل و نقل عمومی و بازسازی وتجهیز ناوگان حمل ونقل عمومی از مهمترین سیاست های شهرداری و شورای اسلامی شهر است ابراز امیدواری کرد: با ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر بتوان موجبات رضایت حداکثری شهروندان در امر مهم حمل و نقل عمومی را جلب نموده و شهروندان عزیز بندرماهشهر با رضایت بیشتر از تاکسی در امر جابه‌جایی درون شهری استفاده نمایند.

وی با تشکر از مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های کشوردر تخصیص این خودروها از مدیر عامل بانک ملی استان خوزستان نیز در تخصیص تسهیلات لازم وآسان به رانندگان درجهت خرید تاکسی تشکر و قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد افزایش این تعداد تاکسی از ۷۰ دستگاه به ۲۵۰ دستگاه باشیم.

سپس دکتر مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های کشور طی سخنانی ابراز داشت: شهرداری بندرماهشهر اولین شهرداری درکشور است که توانسته با همکاری بانک ملی از طریق ارائه تسهیلات و یارانه شهری با خرید تاکسی درون شهری، خدمت بزرگی انجام دهد که جای تقدیر وتشکر دارد.

 وی خاطر نشان کرد: این اقدام به منظور تامین رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان نجیب و شریف بندرماهشهرو رفاه حال رانندگان تاکسی و جلب رضایت حداکثری این قشر خدوم و نوسازی ناوگان تاکسیرانی صورت گرفته است.

ضامنی افزود: تاکسیرانان انسانهای زحمتکشی هستند که قدر شناسی از خدمات آنها و رفع مشکلاتشان وظیفه ماست و ما نیزتمام تلاش خود را جهت ارج نهادن به شغل شریف تاکسیرانی و رانندگان تاکسی خواهیم کرد.

در ادامه مراسم مهندس آبی معاون بانک ملی استان خوزستان نیز در این مراسم بابیان اینکه تلاشها و پیگیری های زیادی از سوی شهرداری بندرماهشهر برای استفاده از تسهیلات خرید تاکسی صورت گرفت خاطرنشان کرد: بسیار خردسندیم که توانسته ایم با همکاری شهرداری بندرماهشهر گامی در جهت خدمت صادقانه به مردم فهیم و مهربان بندرماهشهر و رانندگان شریف و زحمتکش تاکسی برداریم.

وی تصریح کرد: توافق اولیه با شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر برسر ۲۵۰ دستگاه خودرو بوده است که الحمدالله شاهد رونمایی از ۷۰ دستگاه تاکسی بودیم و تا نتیجه نهایی که یعنی تخصیص تسهیلات آسان برای خرید ۲۵۰ دستگاه خودرو به تعهدات خود در این رابطه عمل خواهیم کرد.

محمدی پور امام جمعه، بندری فرماندار و مجتبی آباد رئیس شورای اسلامی شهر به ترتیب از شهردار بندرماهشهر در تحقق روند افتتاح هفتگی پروژها قدردانی کردند و با نکوهداشت شغل رانندگان تاکسی که در شرایط بد آب و هوایی مشغول خدمت به مردم هستند از اقدام مدیریت شهری در نوسازی و تجهیز ناوگان تاکسیرانی قدردانی کردند.

در پایان این مراسم از ۸ تن از رانندگان نمونه تاکسیرانی با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

https://tavanakhabar.ir/2394کپی شد!