چه خبر از انتخابات؟

شنیده می شود که دستگاه های مرجع در رابطه با شرکت چند نامزد شناخته شده در انتخابات مجلس در حوزه بندرماهشهر، بندرامام‌خمینی(ره)، هندیجان، امیدیه و جولکی نظر موافق ندارند.

به گزارش تواناخبر، برخی منابع از اعلام نظر ارگان های مرجع در رابطه با صلاحیت چند نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر می دهند.

پس از بررسی و تایید اسناد و مدارک نامزدها، نوبت به مرحله اظهار نظر رسمی ارگان های مرجع و اعلام به فرمانداری ها و ستادهای انتخاباتی و مبنا قرار گرفتن آن در تصمیمات هیات های اجرایی رسیده است.

با توجه افزایش قابل توجه عدد نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم؛ به نظر می رسد که ارسالات دستگاه های مرجع و نظارتی نمی تواند به یکباره شامل تمامی افراد نام نویسی کرده بشود و در یک بازه زمانی به تدریج این مهم انجام خواهد پذیرفت.

حال از گوشه و کنار شنیده می شود که تا این لحظه در میان نامزدهای حوزه انتخاباتی بندرماهشهر، بندرامام‌خمینی(ره)، هندیجان، امیدیه و جولکی، حداقل سه فرد شاخص و شناخته شده موفق نشده اند موافقت ارگان های مرجع را دریافت کنند.

برخی منابع مدعی هستند که در میان این نامزدها، نام افرادی که سابقا مسولیت داشته اند، دیده می شود.

این رسانه پیش از اعلام مراجع رسمی نمی تواند اخبار غیر رسمی را تایید و یا رد کند؛ بلکه با تجمیع اخبار، #شنیده‌ها و #گمانه‌زنی ها به بررسی تحولات پیش رو خواهد پرداخت و شهروندان را به مشارکت‌ و ایجاد شور در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری دعوت خواهد نمود.
/تواناخبر

https://tavanakhabar.ir/1879کپی شد!