همسر داریوش مهرجویی پیش از وقوع جنایت اعلام کرده بود که در خطر هستند+فایل صوتی

مرحوم وحیده محمدی فر همسر مرحوم مهرجویی چند وقت پیش از وقوع جنایت در مصاحبه با "اعتماد" از تهدیدهاتی که متوجه آنها بوده پرده برداشته بود‌.

مرحوم محمدی‌فر در مصاحبه با «اعتماد» که روز شنبه ۲۹ مهر منتشر شده، از سابقه سرقت باغبان و برادر باغبان سابقشان می‌گوید.

شنبه هفته گذشته داریوش مهرجویی کارگردان نامی سینما و وحیده محمدی‌فر همسر او، به طرز فجیعی در خانه‌شان در زیبادشت کرج به قتل رسیدند.

همزمان روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه خود، مصاحبه‌ای با وحیده محمدی‌فر منتشر کرد که او در این مصاحبه به اختصار درباره تهدید خود و همسرش اشاره می‌کند.

با انتشار خبر قتل این دو هنرمند، بسیاری «اعتماد» را متهم به جعل مصاحبه کردند و دادسرای رسانه نیز مدیرمسئول این روزنامه را احضار کرد تا درباره این موضوع توضیح دهد.

حالا با دستگیری قاتلان مهرجویی و محمدی‌فر، اعتماد این فایل را منتشر کرده است. به نوشته عتمادآنلاین این رسانه قصدی برای انتشار فایل صوتی مصاحبه نداشته اما پس از موج اتهامات واردشده از سوی برخی اهالی رسانه و افکار عمومی علیه روزنامه اعتماد تصمیم بر آن شد تا بخش‌هایی از این مصاحبه که قابلیت انتشار دارد به منظور روشن شدن زوایای پنهان آن منتشر شود.

https://tavanakhabar.ir/1720کپی شد!
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • حميدرضا نظري تقديم به شما خوبان و نيك انديشان وادي والاي قلم، جهت انتشار در آن سايت وزين. به نام خداوند عشق و زیبایی سردبیر فرهیخته و گرامی با سلام و عرض ادب، احتراما متن "سمفوني شگفت انگيز شب و شيدايي"جهت باز نشر، به همه نیک اندیشان شایسته وادی قلم در آن سایت وزین تقدیم می گردد. سلامت و سرافراز باشید http://eghtesadgardan.ir/fa/news/212010/%D8%B3%D9%85%D9%81%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%B4%D8%A8-%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C
منتشر شده۱