نوجوان ربوده شده در سمنان، در خوزستان نجات پیدا کرد

نوجوان ۱۳ ساله که در سمنان ربوده شده بود در خوزستان نجات پیدا کرد و ۲ نفر از متهمان طی عملیات‌های جداگانه ای دستگیر شدند. 

به گزارش تواناخبر به نقل از ایرنا، سردار جلیل موقوقه‌ئی فرمانده انتظامی استان سمنان روز شنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد آدم ربایی در یکی از معادن محور سمنان- دامغان ، به سرعت ماموران در محل حاضر شدند و نسبت به بررسی موضوع اقدام کردند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل، کارگران معدن اظهار داشتند داخل اتاق کارگری مشغول استراحت بودند که ۲ نفر ناشناس با سر و صورت پوشیده در حالی که سلاح سرد در دست داشتند وارد اتاق شدند و بدون دلیل یکی از کارگران که نوجوان ۱۳ ساله و تبعه یکی از کشورهای خارجی را به زور با یک دستگاه خودرو پراید سفید از محل بردند.

سردار موقوفه ئی با اشاره به ورود سریع کارآگاهان پلیس آگاهی به این پرونده ، ادامه داد: از همان لحضات اولیه آدم ربایی ، تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی شروع شد و با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی خودروی آدم ربایان شدند.

وی از شناسایی هویت ۲ نفر از آدم ربایان که هر ٢ از تبعه کشورهای خارجی بودند، خبر داد و اضافه کرد: سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی یکی از متهمان را با خودروی پراید در شهرستان اهواز دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی فنی پلیس محل اختفای همدست خود را فاش کرد ، اظهار داشت: پلیس استان با همکاری ماموران آگاهی خوزستان ، طی یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه ، یکی دیگر از آدم‌ربایان را در داخل انبار ضایعاتی دستگیر و نوجوان ربوده شده را آزاد کردند.

به گفته سردار موقوفه ئی ، متهمان انگیزه خود از آدم ربایی را اختلافات شخصی با خانواده شاکی اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه آخرین متهم این پرونده شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد ، تاکید کرد: پلیس هوشمند با قاطعیت و اشراقیت کامل با این گونه اعمال مجرمانه که آرامش روانی مردم را به مخاطره می اندازد ، به طور جدی و بدون مماشات برخورد می کند.

     

https://tavanakhabar.ir/1637کپی شد!