انفجار در شهربازی جهرم ۱۶ مجروح برجای گذاشت

انفجار موتورسیکلت در دیوار مرگ شهربازی جهرم 16 مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب سقوط و انفجار موتورسیکلت و باعث مجروح شدن ۱۶ نفر شده؛ که ۶ نفر از آنها دچار مصدومیت شدید شده اند و حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جهرم گفت: ساعت ۲۰:۲۲ شامگاه پنجشنبه طی تماس با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی، مبنی بر آتشسوزی محل برپایی اجرای موتورسیکلت نمایشی، مخفی ۲ اکیپ اطفایی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

محسن عشایری افزود: آتشنشانان در کوتاهترین زمان ممکن، به اطفاء حریق پرداختند و پس از ایمن سازی صحنه را به پلیس تحویل دادند.

وی ادامه داد: طبق استعلامات صورت گرفته، برگزاری نمایش، زمان اخذ مجوز از تجهیز سیلندرهای اطفایی محل نمایش به مسئولین اطمینان داده شده بود.

وی با بیان اینکه محل بازی اکنون تحت کنترل و ایمان است، گفت: طبق نظر کارشناس سازمان آتشنشانی، علت حادثه نشتی بنزین از موتورسیکلت نمایشی در حال حرکت و سرایت آن به سازه چوبی دایره شکل محل اجرا شده است.

مسول روابط عمومی شهرستان جهرم نیز بامداد جمعه گفت: حادثه آتشسوزی در پارک کوهسار جهرم به ۶ نفر هستند.

محمد رحمانیان افزود: متأسفانه به علت شدت جراحان وضعیت انی راکب موتورسیکلت نمایشی وخیم است که برای ادامه درمان درمانی به شیراز اعزام شد.

به گفته وی پنج حادثه دیگر در بیمارستان پیمانیه جهرم بستری هستند. گفتنی است طبق مشاهدات در محل حدود ۱۰ نفر دیگر نیز در این حادثه دچار تنش شدند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
/ایرنا

ویدئو حاوی اصوات دلخراش است
ویدئو ۱:

ویدئو حاوی اصوات دلخراش است
ویدئو ۲:

https://tavanakhabar.ir/1320کپی شد!