پتروشیمی غدیر در جشن غدیر

عیدانه زندانیان در عید غدیر، آزادی زندانیان غیر عمد، برگزاری مراسمات عید و پخت و توزیع ۱۰ هزار پرس غذا، برپایی ایستگاه‌های پذیرایی توسط پتروشیمی غدیر در شهرستان بندر ماهشهر؛ مجموعه اقدامات پتروشیمی غدیر در عید غدیر بود

به گزارش تواناخبر؛ آلبوغبیش مدیر روابط عمومی پتروشیمی غدیر از آزاد سازی ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد، پخت و توزیع غذای گرم به تعداد ۱۰ هزار پرس در بندرماهشهر، بندرامام‌خمینی(ره)، شهرک های طالقانی و چمران خبر داد.

وی اظهار داشت: کلیه اقدامات پخت و توزیع غذای گرم توسط کارکنان شرکت و همکاری پایگاه مقاومت بسیج ۱۴ معصوم (ع) انجام و مقرر گردید در هر نقطه از شهرستان که خطبه مبارک غدیر خوانده می‌شود این شرکت افتخار میزبانی را داشته باشد.

ایشان ادامه داد: از دیگر اقدامات پتروشیمی غدیر برگزاری مراسم همایش عظیم پیاده روی و جشن برای عموم مردم بود که به همراه برنامه های متنوع و مسابقه ویژه خانواده و اهداء جوایز به برندگان مراسم جشن در پارک مهرماه در حضور جمع کثیری از شهروندان عزیز و ولایی بندرماهشهر اجرا گردید.

آلبوغبیش گفت: در ادامه برنامه های عید غدیر؛ نورافشانی و برپایی ۵ ایستگاه‌ صلواتی در نقاط مختلف بندرماهشهر و توزیع بسته های فرهنگی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط پتروشیمی غدیر بوده که در جشن عید غدیر انجام شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پتروشیمی غدیر در پایان اظهار داشت: مدیرعامل پتروشیمی غدیر با حضور میدانی خود در تمامی مراحل قبل و حین اجرای این حرکت عظیم از تمامی کارکنان و همکاری نیروهای بسیجی و سایر واحدهای این شرکت که در برپایی هرچه بیشتر مراسمات جشن غدیر تقدیر نمود.

https://tavanakhabar.ir/1054کپی شد!