مجری “برنامه جهان آرا” بخاطر نقد نمایندگان مجلس، مجبور به کناره‌گیری شد

محمد امین سلیمی مجری برنامه معروف "جهان آرا" بخاطر انتقاد از رفتار برخی نمایندگان مجلس در واکنش به بخشنامه انتخاباتی وزارت کشور، مجبور شد از فعالیت برنامه تلویزیونی کناره گیری کند!

در پی صدور بخشنامه انتخاباتی از طرف معاونت سیاسی وزارت کشور در ماه خرداد و توصیه به استانداران و فرمانداران برای خودداری از رفتارهای شائبه‌ برانگیز در همراهی با نمایندگان و کاندیداها در سال منتهی به انتخابات مجلس؛ تعداد زیادی از نمایندگان مجلس با واکنش بسیار تند بر علیه وزارت کشور مشغول به جمع آوری امضا برای استیضاح وحیدی وزیر کشور شدند.

در زمان حضور وحیدی در مجلس، برخی نمایندگان با فریاد به بی احترامی به وزیر کشور پرداختند و در آخر شرط رهایی وزیر کشور از استیضاح را عزل “محمدرضا غلامرضا” معاون سیاسی وزیر کشور اعلام نمودند!

محمد امین سلیمی از مجریان برنامه تلویزیونی “جهان آرا” که از شبکه افق پخش می شود، طبق روال برنامه با اشاره به رویداد سیاسی روز و بهانه برخی نمایندگان مجلس برای اقدام به جمع آوری امضا استیضاح پرداخت و نسبت به روحیه ی قانون گریز برخی نمایندگان انتقاد نمود.

حالا محمد امین سلیمی با انتشار ویدئویی از اخراج محترمانه خود از برنامه جهان آرا خبر داده و از آن تحت عنوان کناره‌گیری یاد می کند!

نکته قابل توجه اینکه برنامه جهان آرا در سالهای اخیر کانون های قدرت مختلفی را تحت نقدهای بعضا شدید خود قرار داده و مطالبه گری را در دستور کار خود داشته است؛ و حتی بارها دولتها را به زیر تیغ تیز انتقادات خود برده‌ است. تا آنجا که همین مجری، پارسال در ایام اربعین حسینی بخاطر برخی آشفتگی و بی برنامگی ها در مرز مهران و در قسمت عراقی مرز شلمچه، انتقادات تندی را متوجه دولت نمود و تا کنون با طیب خاطر به رسالت رسانه ای خ و مطالبه گری خود می پرداخت؛ اما به محض انتقاد از زیاده خواهی و گروکشی تعدادی از نمایندگان مجلس، از برنامه مذکور اخراج می شود!

ویدئو اظهارات محمد امین سلیمی:

استیضاح وزیر کشور؛ چه کسانی و چرا؟

استیضاح وزیر کشور؛ چرا و چه کسانی؟

https://tavanakhabar.ir/1028کپی شد!