نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمند خوزستانی با محوریت گام دوم انقلاب برپا می‌شود

هنرمند متعهد خوزستانی نمایشگاه آثار خوشنویسی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب را در تهران برگزار خواهد نمود

نمایشگاه «خط خطوه» مجموعه آثار گام دومی از هنرمند نوگرا و برجسته ی معاصر با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برپا می شود.

سید هدایت الله موسوی در گفت‌وگو با رسانه توانا در اهواز اظهار داشت: رونمایی و نمایش مجموعه آثار خوشنویسی و نقاشی خط «خط خطوه» با برای نخستین بار با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب برپا می‌شود.
وی افزود: این مجموعه در حقیقت جلوه هایی بصری از متن بیانیه ی تمدن ساز گام دوم انقلاب اسلامی است که برای ادای دین به انقلاب اسلامی و پاسداشت هنر اصیل و انقلابی با تلاش های شخصی در طول ۳ سال فراهم شده است.
این هنرمند خوزستانی گفت: این مجموعه آثار مشتق شده از فرم های متنوع خوشنویسی شامل هیجده اثر کتابت نستعلیق، دوازده اثر قطعه نستعلیق ، هیجده اثر سیاه مشق و دو اثر نقاشی خط بر گرفته از ظرفیت های بصری و تجسمی متن بی‌نظیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی گفت: این مجموعه جدی ترین و قابل اتکاترین مجموعه ی هنری متاثر از بیانیه و گفتمان گام دوم انقلاب اسلامی است که با تلاش و مطالعه بر روی ظرفیتهای بصری متن بیانیه گام دوم با ایجاد ظرافت های هنری فراهم شده است.
این هنرمند برجسته خوزستانی بیان داشت: زمان افتتاحیه و رونمایی از این مجموعه آثار یازدهم بهمن ماه تا ۲۶بهمن ماه در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین تهران است.

https://tavanakhabar.ir/680کپی شد!