جایگزینی موفق راکتور ۲۱۰۱ در شرکت پتروشیمی فن آوران

به گزارش توانا خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی فن آوران راکتور ۲۱۰۱ واحد اسید استیک این شرکت طی عملیات اورهال در حال اجرا، با موفقیت تعویض و توسط راکتور جدید جایگزین شد.

راکتور ۲۱۰۱ واحد اسید استیک شرکت پتروشیمی فن آوران که عمر مفید خود را پشت سر گذاشته بود با پیگیری مجدانه و در شرایط سخت بین المللی مورد صدور سفارش و ساخت قرار گرفت و در اردیبهشت ماه سالجاری به سایت صنعتی این مجتمع وارد شد.

طبق برنامه ریزی از قبل بعمل آمده کار جایگزینی راکتور قدیمی با جدید طی عملیات تعمیرات اساسی که هم اکنون در فن آوران در حال انجام است در دستور کار قرار گرفت و به همت متخصصان و کارکنان توانمند این شرکت با موفقیت کامل و بدون کوچکترین حادثه، در شرایط کاملا” ایمن به اتمام رسید. با این دستاورد علاوه بر افزایش ضریب ایمنی و پایداری تولید در این واحد صنعتی پیش بینی می شود هدفگذاری دستیابی به ظرفیت اسمی تولید نیز محقق گردد.

پتروشیمی فن آوران علاوه بر عرضه اسید استیک خود در بازار های صادراتی، تنها تامین کننده اسید استیک مورد نیاز بازار های داخلی کشور می باشد که با نصب راکتور جدید نقش موثرتری در رشد سهم بازار خود و نیز توسعه صنایع پایین دستی  در کشور ایفاد خواهد نمود.

 

 

https://tavanakhabar.ir/4776کپی شد!