چرخ و فلک شهربازی مجموعه تفریحی خورسیف بندرماهشهر افتتاح شد

یکی از بزرگ‌ترین چرخ و فلک های کشور به ارتفاع ۵۰ متر شامگاه یکشنبه (۳۰مهرماه) در مراسمی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مردم بندرماهشهر در مجموعه تفریحی خورسیف به بهره‌برداری رسید.

به گزارش توانا خبر، حسین صفری شهردار بندرماهشهر در ابتدای این مراسم اظهار داشت: چرخ فلک مجموعه تفریحی خورسیف با ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین و تعداد ۳۴ کابین به ظرفیت هر کابین چهار نفر و دارای دستگاه خنک کننده توسط یکی از معتبرترین شرکت های کشور چین خریداری و نصب شده است.

وی با بیان این که برای ساخت این چرخ و فلک اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است، عنوان کرد: تمام تجهیزات این چرخ فلک دارای استانداردهای لازم است و تمام مراحل نصب و راه‌اندازی آن در نیز زیر نظر کارشناسان اداره کل استاندارد انجام شده و پس از چندین مرحله کارشناسی تائیدیه نهایی استاندارد صادر شده است.

شهردار بندرماهشهر در ادامه بیان کرد: امیدوارم با نصب سایر دستگاه های این مجموعه تفریحی، درآینده شاهد تکمیل کامل شهربازی مجموعه خورسیف باشیم.

امین بهبهانی اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در مراسم افتتاح چرخ و فلک گفت: یکی از اهداف شورای اسلامی شهر تکمیل پروژه های نیمه تمام است که افتتاح چرخ و فلک شهربازی خورسیف یکی از این پروژه هاست که با پیگیری های شورای شهر و تلاش شهردار و همکاران ایشان پس از صدور تاییدیه اداره استاندارد، امشب شاهد بهره برداری از این پروژه هستیم.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات مردمی راه اندازی مکانهای تفریحی است و با تلاش شهردار و مجموعه همکاران ایشان در شهرداری و رفع موانع موجود به زودی شاهد بهره برداری از شهربازی سرپوشیده مجموعه نگین خواهیم بود.

https://tavanakhabar.ir/1940کپی شد!