با حضور معاون استاندار خوزستان انجام شد؛

بهره‌برداری و رونمایی از پروژه‌های شهرداری بندر ماهشهر

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان پروژه های شهرداری بندرماهشهر افتتاح و رونمایی شد.

به گزارش تواناخبر به نقل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی، از سه پروژه شهرداری بندر ماهشهر با هزینه‌ای بالغ بر ۴۶۰ میلیارد ریال با حضور محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، شاه‌ولی مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری و مسولین محلی پروژه های شهرداری بندرماهشهر بهره‌برداری و رونمایی شد.

پروژه‌های افتتاح و رونمایی شده
افتتاح پروژه ساماندهی ورودی شهر از پل فرودگاه تا پل ولایت به مساحت ۶۱ هزار متر مربع و به طول ۱۰۰۰ متر شامل عملیات عمرانی، زیرسازی و آسفالت، احداث فضای سبز، کود پاشی، بذر پاشی، زهکشی، پیاده‌رو سازی و احداث فنداسیون و نصب ۴۵ پایه ۹ متری روشنایی بالغ بر ۲۹۵ میلیارد ریال.

افتتاح پروژه احداث باند برگشت خیابان وحدت حد فاصل پل معلم تا پل مستغلات به طول ۴۸۰ متر شامل سواره‌رو به عرض ۸ متر و پیاده‌رو به عرض ۱/۵ متر و ساماندهی کانال دفع آب‌های سطحی، احداث آیلند میانی به طول ۴۸۰ متر، کفپوش‌گذاری، زیرسازی و آسفالت با هزینه‌ای بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال.

با رونمایی از ۱۰ دستگاه اتوبوس مدل ۱۴۰۲ با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۴ میلیارد ریال، این مجموعه در آستانه بازگشایی مدارس به ناوگان حمل و نقل شهری پیوستند.

گفتنی است هزینه خرید ده دستگاه اتوبوس، ۴۸۰ میلیارد ریال بوده که ۷۵ درصد هزینه خرید با همکاری استانداری خوزستان، دولت متقبل شده و شهرداری نیز ۲۵ درصد معادل ۱۲۴ میلیارد ریال را از محل حق آلایندگی پرداخت نموده است.

https://tavanakhabar.ir/1669کپی شد!