دستگیری عاملان فروش مواد مخدر در بندر امام خمینی

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) از کشف و ضبط ۸۴۳ گرم مواد مخدر صنعتی و توسط کلانتری ۱۶ بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش تواناخبر و به نقل از  روابط عمومی دادگستری بندر امام خمینی(ره)؛ محمدرضا جعفری اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر پس از صدور دستورهای قضایی لازم و انجام اقدام‌های اطلاعاتی منسجم از سوی ماموران کلانتری ۱۶ بندر امام خمینی(ره)، اجرا شد.

جعفری‌اصل بیان کرد: پس از شناسایی فروشندگان مواد مخدر توسط پلیس با دستور دادستانی و در یک عملیات منسجم، مورد ضربه اطلاعاتی قرار گرفت و ۸۴۳ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هرویین، کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) اعلام کرد: در این رابطه دو نفر از عاملان فروش و هفت نفر معتاد متجاهر  این باند بازداشت دستورهای قضایی لازم جهت دستگیری سایر متهمان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) با اشاره به مبارزه بی‌وقفه و قاطع دستگاه قضایی با فروشندگان، عاملان ورود و قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: دستگاه قضایی در این زمینه هیچ گونه مسامحه‌ای نخواهد کرد.

جعفری اصل گفت: ماموران کلانتری ۱۶ بندر امام خمینی(ره) در اقدامی جداگانه و با اجرای طرح توقیف موتورسیکلت فاقد پلاک در سه روز گذشته،  ۲۴ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک توقیف و ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

https://tavanakhabar.ir/1438کپی شد!