معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان در ایذه اظهار داشت:

اراده جدی برای برخورد با برهم زنندگان امنیت ایذه را داریم

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان اظهار داشت: عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان و بر هم زنندگان امنیت را در این شهر به سزای کارشان برسانند؛ و معاندین بدانند که نمی توانند در شهر غیرتمند ایذه از تاکتیک بزدلانه بزن و در رو استفاده کنند.

به گزارش تواناخبر، ولی الله حیاتی امروز با شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید محمد قنبری در شهر ایذه، با عرض تسلیت و تبریک شهادت این پلیس فداکار به خانواده وی، مردم و مسئولان اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در این مراسم سه پیام بزرگ را به جهان مخابره کرد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: اولین پیام مردم ایذه با تشییع باشکوه شهید قنبری این بود که اینجا خاک یلان و جوانمردانی است که برای دفاع از کیان و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کرده اند. ایذه خاستگاه سرداران بزرگی همچون مرادی‌ها و لجم اورک ها است. اینجا سرزمین شیران سنگی و وفاداری به انقلاب و ایران است.

وی با یادآوری اینکه قوم لر پاسداران از جان گذشته و چند هزار ساله این کشور هستند، گفت: مردم بختیاری به تعبیر مقام معظم رهبری با صداقت‌ترین و با وفاترین قوم به اسلام و انقلاب است.

دبیر شورای تامین استان خوزستان با بیان اینکه “پیام دوم این حضور مردمی، اقتدار و امنیت بود” عنوان کرد: به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی و کسانی که با استوری‌های کذایی در فضای مجازی جوانان را اغفال می‌کنند، به معاندین هشدار می‌دهم، نمی توانند در شهر غیرتمند ایذه از تاکتیک بزدلانه بزن و در رو استفاده کنند. عزم شورای تامین، دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که مسببین و محرکین و نفوذ کنندگان در این شهرستان را به سزای کارشان برسانند و با مشت آهنین مردم و عوامل امنیتی_انتظامی مواجه خواهند بود.

حیاتی افزود: پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع شهید قنبری این است که؛ ای دشمنان! بدانید خوزستان مظهر وحدت اقوام و زندگی مسالمت‌آمیز است.

معاون استاندارخوزستان اظهار کرد : ایذه خاستگاه وحدت و همدلی است و با برگزاری این مراسم تشییع با حضور پرشور مردم، وحدت اقوام در این منطقه بیش از پیش مستحکم شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خطاب به مردم ایذه گفت: انقلاب اسلامی حاصل خون فرزندان و دسترنج شما بود؛ انقلابی که شما پدیدآورنده آن بودید در معرض جنگ تمام عیار ترکیبی و اقتصادی است و برای نگه داشتن این انقلاب و نظام باید بیش از گذشته جانفشانی کنیم.

حیاتی در پایان ابراز داشت: امروز باید در همه جنبه‌های فرهنگی، نرم‌افزاری و اقتصادی همان کاری را کنیم که سرداران ایذه در جنگ تحمیلی علیه دشمن انجام دادند و امروز باید گوش به فرمان و سرباز ولایت و رهبری باشیم تا از این گردنه سخت تاریخی با افتخار گذر کنیم.
     

https://tavanakhabar.ir/879کپی شد!