مسجد ضرار و آخوند فرقه رجوی!

تصاویری به مناسب میلاد حضرت زهرا(س) از اشرف سه در تیرانای آلبانی منتشر شده که در آن فرقه رجوی ظاهرا به نماز جماعت ایستاده‌اند؛ به امامت یک کت و شلوارپوش کرواتی! اما این شخص کیست؟ داستان این فرد حکایت سقوط و عاقبت به شری است! مجید معینی که هم مداحی می‌کند، هم شعر عرفانی می‌خواند و هم امام جماعت فرقه است.

او پیش از انقلاب از طلبه‌های فعال و پرشور بود. جواد منصوری در کتاب سالهای بی‌قرار نقل می‌کند که در سال ۱۳۵۰ مسجد شیخ‌علی عملا توسط او اداره می‌شد و طلبه‌های زیادی اطراف او حلقه می‌زدند.

معینی در بهمن ۱۳۵۱ دستگیر شد و با توجه به دامنه گسترده اطلاعات و اقداماتش شکنجه‌های بسیار سختی توسط ساواک شد و به دلیل مقاومت در برابر این شکنجه جز الگوهای زندانیان سیاسی پیش از انقلاب بود و جوانان زیادی او را الگوی خود قرار دادند.

نقل است که او نان و نمک یا نان و پیاز می‌خورد و لباس مندرس به تن داشت. اما در سال ۵۵ در زندان اوین جذب سازمان شد و از اعضای فعال این سازمان گردید تا آنجا که بعد از انقلاب از سوی سازمان کاندیدای نمایندگی مجلس از تهران شد.

بهزاد نبوی هم در خاطراتش گفته که معینی ابتدا اهل تجهد و نماز شب بود و بعدها تحت تاثیر منافقین، به مبارزه مسلحانه علیه جمهوری اسلامی روی آورد و در شهرک اشرف، امام جماعت فرقه بود.

مجید معینی انقدر بین نیروهای سازمان منافقین محبوب است که او را با نام آقا خطاب می‌کنند.

برخی از رهایی‌یافتگان سازمان می‌گویند مجید در سال ۷۳ توسط رهبران سازمان منافقین شکنجه شده بود و بعضی او را در حالیکه از سقف آویزان بوده و کتک می‌زدند، دیده بودند.

داستان مجید معینی عاقبت به شری است. داستان آدم‌هایی که در بزنگاه‌های تاریخی سقوط کرده‌اند و تاریخ از آنها با سرافکندگی یاد می‌کند. خداوند لحظه ای بندگانش را به حال خود وامگذارد.

ویدیو نمازجماعت فرقه رجوی در آلبانی!

https://tavanakhabar.ir/634کپی شد!