مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن :

کامیون بی دی ۳۰۰ مرز تناژ را در کشور جا به جا می کند

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را سال آینده عرضه می‌کنیم و این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است.

به گزارش خبرنگار توانا خبر،بیوک علیمراد لو شامگاه چهارشنبه سی آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه خودرو اهواز اظهار کرد:برای تولید خودروهای سواری ویژگی جدیدی در ایجاد کردیم، این ویژگی به مشتری امکان انتخاب مشاور براساس زمان بندی برای انتخاب یا خرید خودرو را تعیین می کند.

وی از عرضه کامیون ۱۹ تن با نام بی دی ۳۰۰ را در سال آینده به بازار خودروی ایران خبر داد و افزود: این محصول برای نخستین بار در کشور مرز تناژ را جابجا کرده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن با اشاره به عرضه کامیون بی دی ۴۶۰ ، تصریح کرد: مقدار تناژ قابل حمل این محصول ۲۶ تن است. بنابراین سبد محصولات تجاری را تکمیل کرده ایم.

پیکاپ جی۹ هرکول افرودی های ایران، اتوبوس برقی ۹ متری در مسیر جاده های کشور

علیمرادلو گفت:در سبد محصولات سواری نیز ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ را در نمایشگاه اصفهان معرفی و در این نمایشگاه پیکاپ جی ۹ را به عنوان قوی ترین پیکاپ آفرودی کشور را عرضه کردیم.

وی ادامه داد:همچنین سال آینده اتوبوس ۹ متری شهری و بین شهری و اتوبوس برقی را عرضه خواهیم کرد. معتقدیم که راهبرد گروه بهمن تمایز هست، تمایز منجربه رشد و بهبود می شود.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن گفت: گروه بهمن یک شرکت خصوصی است که علاوه بر خودرو در سایر صنایع نیز فعالیت داشته و به زودی آن ها را به منصه ظهور می رساند.

کیفیت اولویت نخست بهمن، استانداردهای جدید فروش و پس از فروش در بازار خودروی ایران

علیمرادلو کیفیت را در گروه بهمن دارای اهمیت ویژه ای دانست و گفت که در هر مقطع اولویت ما، ارتقا کیفیت براساس تولیدات جدید است.

وی تصریح کرد: رضایت و خشنودی مشتریان برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل گروه خودروسازی بهمن یادآور شد: طی دو سال گذشته در بحث فروش و خدمات پس از فروش، استانداردهای جدیدی در سطح کشور ایجاد کردیم.

مرکز رضایت مشتریان بهمن راه اندازی شد، مشتریان اعضای خانواده بهمن هستند

علیمرادلو گفت: برای نخستین بار در کشور مرکز رضایت و خشنودی مشتریان را راه اندازی کردیم. مدعی هستیم که مشتریان ما را به عنوان اعضا خانوادگی خود می دانیم.
وی یادآور شد: گروه بهمن از ۲ تا ۱۸ چرخ تولید در صنعت خودرو و موتورسیکلت دارد.

https://tavanakhabar.ir/568کپی شد!