برگزاری "کارگروه امور زیربنایی" شهرستان باوی با حضور معاون استاندار خوزستان

"کارگروه امور زیربنایی" و "کارگروه مسکن" شهرستان باوی با حضور معاون استاندار خوزستان و هیأت همراه به میزبانی شهر جدید رامین برگزار شد

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خوزستان پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان باوی، با حضور در شهر جدید رامین به برسی توسعه این شهر جدید پرداخت؛ سپس “کارگروه امور زیربنایی” و “کارگروه مسکن” شهرستان باوی با ریاست ایشان در شهر جدید رامین برگزار شد.

دکتر محمد خانجی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، ریاست این جلسه و احمدرضا صفری فرماندار شهرستان باوی دبیری آن را بعهده داشتند.

ویدئوی مصاحبه با معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خوزستان:

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، کارون،حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان، مدیرکل دفتر فنی و استانداری خوزستان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاونت شهرسازی اداره کل شهرسازی، معاونت مسکن اداره کل شهرسازی، معاون و مدیران شرکت توزیع برق استان، مدیر و معاون شرکت آب و فاضلاب شهرستان اهواز و مسئولان شهرستان باوی در این جلسه حضور به هم رساندند.


🔹️علیرضا شربت دار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین ضمن خوش آمدگویی به معاون استاندار خوزستان و هیأت همراه، بصورت اجمالی به معرفی رسالت “شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید” پرداخت و خدمات انجام شده توسط “شرکت عمران شهر جدید رامین” را یادآور شد.

وی در این جلسه به پیگیری موضوعات زیر بنایی شهر جدید رامین پرداخت و درخواست هایی را در ذیل کمیسیون های یاد شده طرح نمود که با استقبال و حمایت معاون استاندار و فرماندار شهرستان باوی در دستور کار قرار گرفت.


🔹موارد مطروحه توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید رامین بدین شرح است:

✔️احداث تقاطع غیر هم سطح جهت ساماندهی ورودی شهر رامین
✔️تامین اعتبارات لازم (با توجه به نهضت ملی مسکن و ساماندهی مساکن نیمه ساخته فاز ۴) توسط دستگاه های خدمت‌رسان، برای
۱)اجرای شبکه فاضلاب
۲)اجرای شبکه برق فشار متوسط وضعیت فاز ۴
۳)اجرای شبکه آب فاز ۴
۴)اجرای شبکه گاز فاز ۴
✔️نیاز به بهرمند شدن شهر رامین از اعتبارات حق آلایندگی
✔️تامین اعتبار جهت پروژه های عمرانی از محل اعتبارات عمرانی تملک دارایی
✔️پیگیری احداث ریل باس اهواز_رامین توسط شرکت راه آهن

https://tavanakhabar.ir/538کپی شد!