رییس جمهور در خوزستان:

طرح ۳ ساله آبرسانی غدیر، ۱۰ ماهه انجام شد

رئیس جمهور در آیین افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی غدیر گفت: طرح غدیر که پیش‌بینی می‌شد بیش از سه سال طول بکشد، به دست توانای مهندسان، کارگران و مدیران به صورت جهادی در مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تواناخبر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز با حضور در شهرستان دشت آزادگان از پروژه آبرسانی غدیر بهره‌برداری کرد.

این آیین با حضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین جمعیت مردم و اصحاب رسانه برگزار شد.

سید ابراهیم رئیسی در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: توفیقی است برای بنده که در جمع خدمتگزاران به مردم استان خوزستان حضور پیدا کرده‌ام.

وی  افزود: طرح غدیر که پیش‌بینی می‌شد بیش از سه سال طول بکشد، به دست توانای مهندسان، کارگران و مدیران به صورت جهادی در مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور گفت: ۲۶ شهرستان و هزار و سیصد روستا در استان خوزستان می‌توانند از آب پروژه بزرگ آبرسانی غدیر بهره‌مند شوند.

رئیسی بیان کرد: بیش از دو هزار نفر شبانه روز در طراحی، اجرا و اقدام کار کردند، کاری که همه عوامل آن از طراحی، اجرا و تجهیزات به‌کار رفته همه ایرانی است و این مایه افتخار است و این نشان داد که ظرفیت عظیمی در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوزستان استانی است که همه کشور مدیون این استان هستند، اظهار داشت: مردم استان خوزستان روزهای سختی در مقابل رژیم بعث عراق داشتند، اما ایستادگی و مقاومت کردند و فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

رئیس جمهور تصریح کرد: مردم دزفول شهر خود را ترک نکردند،  علی‌رغم تمام تهدیدات دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و شهر دزفول سرزمین ایثار و شهیدان است، مردانی که مردانه ایستادگی کردند و فتح المبین خلق کردند.

رئیسی عنوان کرد: جوانان در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادند و این جوانان امروز با علم و فناوری در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنندو نشان می‌دهند ما می‌توانیم  و با این کار پیام امید به مردم و پیام یاس و ناامیدی برای دشمن می‌فرستند.

وی با اشاره به این که در استان خوزستان ظرفیت زیاد موجود است گفت: در این استان نیازمند کار و تلاش بسیاری هستیم.

https://tavanakhabar.ir/445کپی شد!