اعلام ترک فعل برای برخی مدیران گمرکات استان خوزستان

صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از اعلام ترک فعل برای مدیران متخلف در حوزه ترخیص کالا از گمرکات خوزستان خبر داد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از اعلام ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان کوتاهی یا تخلف داشته‌اند خبر داد.

صادق جعفری چگنی در بازدید از انبارهای کالا در گمرک و بنادر خرمشهر اظهار کرد: در این بازدیدها عملکرد دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی مورد بررسی قرار می‌گیرد و ترک فعل برای مدیرانی که نسبت به ترخیص کالاها و اموال از گمرکات و بنادر استان، کوتاهی یا تخلف داشته‌اند اعلام می‌شود.

وی افزود: بخشی از این مسائل مربوط به پرداخت عوارض و حقوق دولتی است که اقدامات لازم طی فرایند معمول انجام می‌شود اما بخشی از مسئله مربوط به سازمان اموال تملیکی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است که در این خصوص پیگیری‌های لازم از طریق دادستانی مرکز استان و کشور جهت تسریع در ترخیص کالاها در دست اجراست.

جعفری چگنی در خصوص خودروهای موجود در این انبارها، گفت:احکام این خودروها باید در تهران صادر شود که در صورت صدور احکام، تصمیمات لازم جهت اجرای سریع آن اتخاذ می‌شود.

وی تصریح کرد: نسبت به اجرای احکام قضایی سایر اموال نیز چنانچه آرایی از سوی دستگاه قضایی یا نهادهای شبه قضایی صادر شود، تسریع لازم صورت خواهد گرفت

https://tavanakhabar.ir/391کپی شد!