با تلاش معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان

زیر ساخت های مرزی شلمچه و چزابه ارتقا یافت

با پیگیری و هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و تلاش شبانه روزی دستگاه های ذی ربط، زیر ساخت های مرزی در شلمچه و چزابه ارتقا یافته است

با پیگیری و هماهنگی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و تلاش شبانه روزی دستگاه های ذی ربط، زیر ساخت های مرزی در شلمه و چزابه ارتقا چشمگیری یافته است.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در اینباره اظهار داشت:
با تلاش شبانه روزی خادمین زائران حسینی در دستگاه ها مختلف، امسال زیر ساخت های مرزی در مرزهای شلمچه و چزابه ارتقا یافته و منتطر خدمت رسانی به زائران حسینی هستیم؛ از موکب داران خدمت‌رسان در مرزها می خواهیم که برای تحویل امکانات به مرز چزابه و شلمچه مراجعه فرمایند.

رییس کمیته زیرساخت ستاد اربعین در حاشیه بازدید از مرزهای خوزستان اظهار داشت:
از امسال به مدت ده سال اربعین در فصل گرما خواهد بود لذا می‌طلبد سناریویی با فصل گرما داشته باشیم.

وی افزود: تدبیری که در ستاد اربعین استان شد اولویت ما در دو پایانه مرزی احداث سایبان و مه پاش است که در مواکب، پارکینگ ها و جلوی پایانه‌ها در حال احداث هستیم.

معاون استاندار خوزستان گفت: از همین فرصت استفاده می کنیم و خواهش می کنیم تا زمانی که دستگاه های خدمات رسان در محل هستند بیایند و در موکب‌ها مستقر شوند و مقدمات خدمات رسانی به زائران را فراهم کنند.

کار آب و برق و شبکه فاضلاب دو پایانه به اتمام رسیده و الان در حال رفع نواقص هستیم. به همین جهت نیاز است تا موکب داران عزیز حضور پیدا کنند تا اگر احیانا شبکه ها در دادن امکانات به موکبی دچار مشکل شده باشند برطرف شود.

وی با اشاره با فعالیت‌های کمیته زیرساخت ستاد اربعین برای سهولت دسترسی به مرزها بیان کرد: نواقصی که در سالهای گذشته بود و باعث اعتراض مردم شده بود بحث جاده های دسترسی است که در حال تلاش هستیم تا اوایل شهریور ماه نواقص محورهای مواصلاتی با اولویت نقاط حادثه خیز برطرف شود.

گزارش تصویری:

https://tavanakhabar.ir/346کپی شد!