تشکل جوانان انقلابی توهین های مکرر نماینده مجلس را محکوم نمود

تشکل جوانان انقلابی بندرامام‌خمینی (ره) در بیانیه ای پرخاش و توهین های حبیب آغاجری نماینده حوزه انتخابیه را مسبوق به سابقه دانسته و آنرا محکوم نمود.

تشکل جوانان انقلابی بندرامام‌خمینی(ره) در بیانیه ای پرخاش و توهین های حبیب آغاجری نماینده حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، بندرامام‌خمینی، امیدیه، هندیجان و جولکی را مسبوق به سابقه دانسته و آنرا محکوم کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است:
“در رابطه با رفتار خارج از عرف نماینده مردم حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی با بخشدار محترم بندر امام خمینی(ره) آقای اسد معیری که فایل صوتی آن در فضای مجازی انتشار یافته و باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده است، به عرض می‌رسانیم این نخستین باری نیست که نماینده‌ی محترم این نوع رفتار دور از شأن را در مواجهه با منتقدان و پرسش کنندگان از خود نشان می‌دهد.
توهین ایشان به خبرنگار بندرامام خمینی(ره) و همچنین بد رفتاری و توهین به برخی از اعضای منتقد شورای اسلامی شهر بندرامام خمینی(ره) از مصادیق این رفتارها است که از هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفته نبوده و نخواهد بود.
ضمن محکومیت اینگونه رفتارها در مواجهه با منتقدان و دلسوزان، طبق سنت الهی و وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ایشان را به تقوای الهی، صبوری و داشتن سعه صدر توصیه می‌کنیم و انتظار است مسئولان با اخلاق حسنه و رفتار اسلامی در جهت حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم گام بردارند.

انتشار فایل صوتی جلسه ای که در آن بخشدار بندرامام‌خمینی درباره شیوه هزینه کرد بودجه شورای راهبردی با نماینده مجلس صحبت می کند و نماینده با عربده کشی و توهین به دولت و بخشدار تلاش می کند نماینده دولت را از جلسه بیرون کند، احساسات مردم را جریحه دار کرده و موجب شده اقشار و گروه ها سیاسی و اجتماعی در محکومیت این رفتار شنیع بیانیه صادر نموده و موضع بگیرند.

جبهه پایداری، شورای شهر بندرامام‌خمینی(ره)، گروه های قومی، هیئات مذهبی، معتمدین، برخی مدیران شهری و چهره های انقلابی نیز با صدور بیانیه بصورت جمعی و فردی به محکوم نمودن این رفتار زننده ی نماینده مجلس پرداختند.

https://tavanakhabar.ir/302کپی شد!