روزپربار سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در فارمکس ۲۰۲۳

دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳ با نشست‌های متعدد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف سوق دادن سرمایه برای خودکفایی کشور در تولید دارو برگزار شد.

به گزارش تواناخبر؛ دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳ با نشست‌های متعدد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف سوق دادن سرمایه برای خودکفایی کشور در تولید دارو برگزار شد.

روزپربار سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در فارمکس ۲۰۲۳ / اقبال سرمایه گذاران به پارک سلامت محور و شیمی شهر

دومین روز از پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس ۲۰۲۳ با نشست‌های متعدد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هدف سوق دادن سرمایه برای خودکفایی کشور در تولید دارو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، دومین روز نمایشگاه بین المللی فارمکس با نشست‌های متعدد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی و متقاضیان تولید کننده محصولات دارویی در محل غرفه شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار شد.
پیام برزگر مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست‌های تخصصی به ارزش افزوده بسیار بالا در تولید مواد شیمیایی واسطه مورد نیاز در صنعت دارویی از محصولات شیمیایی بالادست پتروشیمی و برنامه ریزی این سازمان برای احداث شیمی شهر جهت خودکفایی در مواد موثره دارویی و همچنین تکمیل زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی در طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تاکید کرد.
در نشست با یک شرکت فعال در حوزه محیط زیست و تولید محصولات با ارزش از پسماندهای صنعتی، طرح ایجاد ارزش افزوده و افزایش چرخه تولید پتروشیمی شامل پسماندهای شیمیایی صنعتی، ، تولید گرانول و پرک پلیمری مورد استفاده در محصولات سلامت محور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مورد بررسی اولیه قرار گرفت.
نشست مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اعضای سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی با هدف برنامه ریزی برای استقرار شرکت‌های تولید کننده دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و همچنین جانمایی صنایع دارویی در طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای احداث پارک سلامت محور و زنجیره‌های وابسته بررسی گردید.
حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در غرفه تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی و جلسه مشترک با سرمایه گذاران و تامین کنندگان زنجیره تولید، توزیع و صادرات دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی از دیگر برنامه‌های امروز نمایشگاه بود.
در نشست مشترک با مدیران موسسات ایرانی و خارجی تامین کننده فاینانس و تسهیلات بانکی جهت تامین اعتبار طرح‌های پتروشیمیایی راهکارهای رفع مشکلات تولید کنندگان در حوزه تامین اعتبار طرح‌ها بررسی شد.
از دیگر نشست‌های متعدد دومین روز نمایشگاه پیگیری رویداد فناورانه پتروفن زون۲ با حضور مدیران عامل شرکت‌های مشارکت کننده در این رویداد و مسئولین پارک علم و فناوری خوزستان و معاونت علمی ریاست جمهوری بود که تبادل نظر در خصوص شیوه اجرا با استفاده از تجربیات کسب شده در پتروفن زون۱ و همچنین ایجاد ناحیه نوآوری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صورت گرفت.

https://tavanakhabar.ir/1414کپی شد!