وزیر بهداشت در بازدید از مرز شلمچه از شیوه و کیفیت خدمت رسانی به زائران حسینی تقدیر نمود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از پایانه مرزی و مجموعه مواکب شلمچه، از شیوه و کیفیت خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی تقدیر نمود.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامگاه پنجشنبه با حضور در مرز بین‌المللی شلمچه و مراکز ارائه خدمت به زائران حسینی در منطقه شلمچه، وضعیت بهداشتی این مراکز را نیز مورد ارزیابی قرار داد؛ از حجم کار انجام شده و‌ شرایط خدمت رسانی ابراز رضایت نموده و از همه دست اندرکاران تقدیر نمود.

وی ضمن بازدید از مرکز درمانی شهید سلیمانی و دیدار با عوامل اورژانس پیش بیمارستانی و سایر کادر درمان مستقر در این مرکز درمانی، با اهدای گل از تلاش تمامی کادر درمان قدردانی کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در ادامه حضور خود در پایانه مرزی شلمچه با حضور در یادمان شهدای شلمچه، به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام نمود.

در این بازدید ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان و فرمانده قرارگاه اربعین در شلمچه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را همراهی کرد.

پایانه مرزی شلمچه از پر تردد ترین پایانه‌های کشور در ماه های محرم و صفر است؛ که هر ساله در این ایام میزبان تردد چند ده هزار زائر حسینی در روز می باشد.

گزارش تصویری:


/منبع تصاویر و گزارش تصویری: خبرگزاری مهر

https://tavanakhabar.ir/1397کپی شد!