پیام تشکر مدیر عامل برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز طی پیامی از همه کارکنانی که در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن حضوری پرشور داشتند و به دعوت در این مراسم ندای لبیک دادند تشکر ویژه کرد.

به گزارش تواناخبر، به نقل از روابط عمومی شرکتِ لوله سازی اهواز، پیامِ مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الحکیم: فذکِّرهم بأیامِ الله
انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) حقیقتی باعظمت و ثمره اسلام سیاسی است.

مردمی که در شب تار ذلّت استکبار اسیر بوده وطلوع خورشیدانقلاب اسلامی آنان را از یوغ اسارت درآورد و به صبح امید و آزادگی هدایت کرد.

یادآوری ایام الله رهیدن ازشیطان بزرگ استبداد، دستور قرآن عظیم است. بی شک ۲۲ بهمن یوم الله عظمت یافتن ملت عزیزایران در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این عید بزرگ در سال جاری نشان ازحماسه به رخ کشیدن قدرت و صلابت نظام اسلامی و ملت همیشه در صحنه کشورمان درپاسخ به فتنه دشمنان ایران اسلامی درجنگ ترکیبی اخیر خواهد شد.

اینجانب باتقدیم سلام به روح ملکوتی امام راحل عظیم الشأن(ره) و شهداى گرانقدر و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت و رهبری(مدظله العالی)، از همه مجاهدان انقلابی ِعرصه تولید در شرکت لوله سازی اهواز و خانواده های محترم آن گرامیان تشکر ویژه می‌کنم که به دعوت در راه‌پیمایی باشکوه ۲۲بهمن حضور بهم رساندند وبرای ساخت ایران قوی و تمدن نوین جهانی برای حرکت در مسیر پیشرفت و در راستای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) گام‌های مؤثر برداریم تانسبت به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی گوشه ای از دین خود را ادا کرده باشیم.

علی خنیفر
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

https://tavanakhabar.ir/7376کپی شد!